Fest - jobb

I fredags hade jag en rikitgt rolig kväll =)
Började med förfest hos Maja. Vi spelade ölspelet som alltid är kul på en förfest :D
Sen drog vi in till park lane!
Där mötte jag upp Bea.. VI shotta massa i baren o blev bjudna på massa drinkar!
Va en del kändisar inne på park.. t.ex Rasmus Seebach, Sara Löfgren, Peter Sipen och Brolle Jr...
Bea älskar Brolle! Haha.. dom stod o snakca ett tag, tänker inte skriva vad dom sa eftersom Brolle har flickvän.. haha.

Efteråt gick vi till Burger King där Nader och Wibben jobbade... Bea med fast var ju ledig denna kvällen. Vi skämmde ut oss igen. Jag och Patrik hade hamburge-krig (han som började)

Jag o Bea

Maja <3

Igår jobbade jag! Mycket foolk var det :P
Knappt så jag kunde dra tidigare till min buss. Men fick springa lite

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man inte få se när du hånglar med killar istället? ELLER E DU ENS GAY?! :o

2010-11-28 @ 16:56:58
Postat av: Robin

Jag hånglar med tjejer - har sex med killar. hahaha

2010-11-28 @ 17:22:10
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Felicia

Frågan är om du hade känt igen mig om jag hade kommit fram till dig igår. Det hade varit väldigt roligt om du nu hade gjort det ! :)

2010-11-28 @ 20:17:05
URL: http://feliciastaaf.blogg.se/
Postat av: alicia

ses?<3

2012-03-16 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0