Nader baby är 20 år nu

Vi firade honom hemma hos han och hans Mamma! Vi var nog runt 13 pers...
Åt mat, tårta och lekte lekar :D haha. Sen drog vi till Vasa victoria och drack lite mer, efter det blev det spritluckan på Park Lane ^^

Nader tog massa bilder med sin kamera, jag hade bara iphonen, som inte tar så bra kort, men här är några kort ifrån min iphone :P

Hemma hos Nader 


Park lane

Jag robin och Maja dansade på baren i slutet :D haha.


Efter.. Vi hade så kul, tror det tog 1 timma för oss att gå ner för avenyn, vi stannade på varje 7eleven och dummade oss! Patrik och Maja skulle köpa fiskbullar och oboy eller va det va. haha.

Här är en skön tjej jag hitta, hon hade två till sköna vänner :P

Kommentarer
Postat av: AndreaB

Sjukt att jag råka komma in på din blogg och vi har samma kompis, Nader alltså :)

2010-10-14 @ 01:48:25
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0