Vad gjorde jag inatt ?

Haha... Härlig kväll.. Började med mysförfest hemma hos Lovisa med spagetti och köttfärssås^^
Där det hände massa kul, men en sak va roligast.
Nader har en sån xperia mobil... Så hade han lagt ifrån sig den, sen när han tar upp den igen så blir han jätteförvånad, för det är en bäbis som bakgrund... Han bah, shit vem har ändrat?! Allt i mobilen är helt ändrat.. vad har hänt?! hahaha.

Så han startar om den, då funkar inte pin-koden.. haha så han låser mobilen.
Då frågar jag -  Är du säker på att det är din mobil?! Kanske nån mer som har en sån.
HAHAHAHA. Då fatta rhan med att han tagit fel! SÅ han låste Natalies mobil... SÅ kuul.. men inte så kul för henne :(

Annars blev jag jättefull och minns inte så mkt. 4 timmar inne på park lane kändes som 20 minuter :S aja..

Bilder


Servera maten innan man blir för full! haha. nerå


Kommentarer
Postat av: fredrik

hejsan har precis länkat din blogg på min blogg :)

hehe

2010-10-30 @ 23:02:44
URL: http://oneking.blogg.se/
Postat av: Mackan

Du tog Phoenix på snoppen!!! Ooops!

2010-10-31 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0