Decubal

För nån vecka sedan fick jag hem lite grejer på posten! En ny hudvårdsserie som motverkar torr hud.
Jag har testat produkterna nu och jag gillar dem! Så upplever du att din hud blir torr ibland så rekomenderar jag dessa produkter...

Från vänster
1.a - Face wash
2.a - Face vital cream (återfuktning)
3a - Body Oil ca 79 kr
4.a - Hand Cream ca 79 kr
5a - Body Lotion ca 75 kr

Detta säljs på apotek eller på www.decubal.se

Gillar väskan jag fick med oxå!

Finns fördelar med att blogga :P


Kommentarer
Postat av: viktorfrisk

msn ?= ) <3

2010-09-28 @ 20:43:06
URL: http://www.knockouts.eu
Postat av: david

jorå helt okej. haha. detsamma ju <3

2010-09-28 @ 23:24:48
URL: http://sollen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Robin,

det verkar inte vara enbart när man bloggar man får dessa grejer. Jag fick också hem samma produkter men jag bloggar inte och har ingen aning om varför jag fick dem...

2010-10-15 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0