Svar på frågestunden

Okej då ska jag försöka svara på era frågor! Tror nästan 80% handlade om sex. Hur ska jag tolka det lixom?! Att mina läsare är kåta på mig ?! haha. Väldigt många frågor om dendär rahlenfeldt oxå... haha. 

jag vill gå på dejt med dig när du är i sthlm nästa gång.
När? Var? Hur? :D
Okeej! Jag ska nog upp nu i oktober ;) Men åste ju veta vem du är och hur du ser ut innan vi bestämmer nått ;) haha.

Hei.
Hva synes du om Norge?
Har du noen gang vært i Norge? :)
Bra blogg!
Tack :) Eh jag gillar Norge tror jag. haha. Har varit där en gång bara, när jag var typ 12 år. Va i Oslo. Gillar Norska människor iallafall;)
 
vad har du emot rahlenfeldt? och stämmer det att du raggar på typ ALLA som han har sagt xd
Jag har inget emot honom egentligen, vet att han är en riktigt trevlig kille när man umgås med honom ensam, men när han är bland andra så kommer hans ytliga sida fram och den är ganska äcklig.
Och nej jag raggar inte på alla! :)

Vet du vart rahlenfeldt får alla sina pengar ifrån? Ett mysterium tkr alla..
Eh han får väl lite ifrån sin blogg, sen vet jag inte, tror inte han haft ett jobb sen jag lärde känna honom 2007 :P

e rahlenfeldt knullbar?
Nej

Har du varit vän med Christopher Rahlenfeldt eller hans lillebror ?
Ah har varit vän med krille, men han har ingen lillebror ?! haha.

tycker du christopher´s kille ante e snygg?
Jag tyckte han va sjukt snygg. Senaste bilderna jag sett har han föränndrats :S

e rahlenfeldt bra i sängen?
Näää, men vi har faktist aldrig haft sex. Hela vägen lixom.

har du och krille bråkat? varför isåfall berätta!
Nej bråkat har vi inte gjort direkt, jag har bara tagit avstånd pga han är för ytlig :)

vilket är ditt drömresemål?
Ohh äntligen är rahlenfeldt frågorna slut :D Jaduu! USA. Typ San fransisco, New York, LA och Miami

vilken av dina pungkulor hänger längre ner än den andra?
Har jag inte tänk på... Ska gå in på toa och kolla sen!

din skostorlek och den andra saken :) :P
Har 44 på skor! Den andra får du undersöka själv isf

gillar du asiat killar?
Som personer är dom underbara, de flesta iallafall!

tänder du på utländka killar?
Inte oftast, men det finns ju självklart undantag, vissa är riktigt snygga ju :D haha.

tänder du på mulatter?
Ja om dom är snygga ;)

Skulle du kunna dejta en person som mår dåligt? Eller skulle du hålla det på kompisnivå?
Om jag visste att jag skulle kunna ändra på det dom mår dåligt av! Är det en person som alltid mått dåligt så kanske det är onödigt att ge sig in och försöka... Jag vill inte må dåligt lixom. Folk smittar av sig :P haha.

har du ngn bild med läsare ? visa
Jadååå.. hihi

när såg någon dig naken senast?
Oj, nu måste jag tänka efter... Det va nog den personen jag hade sex med senast. Och det va ca 1 månad sen.

har du cam runkat förrut?
Jaaa...

ska du göra botox snart? din panna är hemsk
Ok =/ tack... Neh men vet att jag har lite rynkor i pannan, men det får jag ju bara när jag rynkar pannan. haha.
Aja, men botox väntar jag nog med :P

är det sant att du knullat amir?
Neh det är inte sant:)

brukar du kolla på porr?
Jaaaaa! Självklart

har du sett någon snygg kille som du bara skulle dö för på buss ( som amir gör ?)
Hahaha. What ?! ehh jaaa jag har sett killar jag skulle kunna dö för. På en buss vet jag inte.

vad tycker du om paows insyn på invandrare?
Hon får tycka vad hon vill:) Är inte så jätteinsatt på vad hon tycker. Om hon är för SD så kanske hon bör tänka om iaf :)

tja, har du någon gång skämt ut dig för en snygg kille? berätta
Har nog förträngt det isåfall... Brukar faktist inet skämma ut mig! Har säkert gjort massa dumt när jag varit full. Men inget jag kommer ihåg :P

hej robin, jag såg dig i bussen och du va fett fin men din haka va stor.
Okej, men det va ju ingen fråga ?! haha.

när blev du av med oskulden?
När jag var 17 år.

vad har du för kallingar just nu?
Svarta Björn Borg

vilken kändis skulle du vilka ligga med?
Kvinnlig - Kissie eller Paris Hilton
Manlig - Ryan Shekler eller Mitch Hewer

har du någon gång sett någon annans kuk på sistone, ex vänner osv?
Konstig fråga... Klart jag har. T.ex. på gymmet

vad jag har märkt så gillar du Lady Gaga. så jag undrar ifall du tänkte gå på hennes show i malmö i november?:)
Love her <3 Klart jag vill gå i Malmö, men biljetterna tog slut fort. Har sett henne två ggr nu med, gröna lund och globen :)

Tycker du att du har grov göteborska? Och vad tycker du om den dialekten? ;)
Nej jag har inte alls grov göteborgska, tycker inte jag har någon dialekt alls :P Men Göteborska är fint om man inte pratar för bonnigt typ.

När ska du komma upp och träffa EmmaBerg i Nyköping? Hon saknar dig verkligen
Vem fan är Emma Berg ?!?!?

1. hur många har du haft sex med?
2. har du haft sex med en tjej någon gång?
1. Mellan 5-50 ;)
2. Nej aldrig. USCH. hahaha ^^

Aktiv/Passiv/Ombytlig?
Mest aktiv...

som en kille, hur fångar man din uppmärksamhet? vad gillar du lixom?
Först måste du se bra ut! Sen måste du verka vettig... Skriva intressanta saker och ställa vettiga frågor.
Sen om man märker att man kan föra en bra konversation så kan man ju träffas. Gillar man att umgås med varnadra så är ju det bra ;)
Gillar killar som ler mycket. Har snygg klädstil, snygg kropp och som man trivs att umgås med.

Vad är det för åldersgräns på gretas? är det olika eller?
Det är 18, men kommer du med 10 andra 18 åringar kan man bli nekad. Men är du under 20 och är rädd att du inte kommer in, kontakta mig så fixar jag :)

vad är åldersgränsan på park lane och gretas? är dom strikta på id där?
Park lane har väl 20 på fredagar och 23 på lördagar. Men Under queer på park lane så är det 18 :) ID måste man alltid visa :)

gillar du at jobba på gretas och jobbar du där mycket?
Jag ÄLSKAR det. Jobbar varannan helg lite mer ibland om det behövs :) Jag vill kunna vara ledig och festa o plugga lite med. Jobbade varje helg ett tag, de va rätt jobbigt, man va tvungen att tacka nej till massa roligheter. Men bra p.ga. att man inet gjorde slut på så mycket pengar på helgerna, utan tjänade pengar ist :)

Solar du mycket?
hur ska en snygg kille se ut?
vad använder du innan och efter träning (kost tillskott) kreatin+?
vad använder du för fondtaion?
PS SVARA SVARA!
jätte bra blogg!
kram
Tack :) Som jag skrev innan, Söt, snäll, snygg, bra klädstil, hyffsad tränad... ;)
Jag dricker proteinpulver efter träning! Inget annat.. Lite omega-3 tabletter ibland.

Kan inte du berätta om dina närmsta vänner?
Är du inte intresserad av ett förhållande?
Varför umgås du med så mycket bögvänner?
Skit bra blogg, puss!
Mina närmsta vänner är:
Patrik - Underbar kille som man alltid har kul med. Han behöver tänka på lite saker bara, men det vet han :D
Sebbe - Galen 27 åring som beteer sig som han vore 18. Han skämms inte för nått :D Hans humör är det ända negativa.
Anita - Min bästa vän som man alltid kan lita på. VI har varit vänner över 10 år <3
Fadde - Skön flata som man kan disskutera allt med. Sjukt kul att festa med oxå, synd hon e upptagen så mkt nu :P
Sen har jag mer underbara vänner som Nader, Elin, Felizia, Kat och mina härliga vänner i sthlm Carl och Lisa :D

gillar du yngre killar?
Jadååå

vad tycker du om jockiboi?
Hahahahahahahahaha. Så tycker jag

umgås du med någon av dem andra stor bloggarna ?
Nej, men har ju träffat de flesta.. Som kissie, Amir, paow och Rahlenfeldt.

attraheras du bara av killar ?
Ja, sorry ladies

gemfört med november förra året, har du mer eller mindre läsare ?
Huuum, tror det är ganska lika... Men har nog lite mer just nu! :)

1. Hur fixar du ditt hår ?när du vaknar eller har duschat?
2. Hur ser ditt rum ut ? (bild gärna)
1. Dusch - kammar - saltvattenspray - hårtork - plattång - vax(lanza urban just nu) - Spray
2.  Haha, hitta ingen mer bild :( Vet att jag har.. men men

jag såg att du och stockholmshetaste (alex) hade samma outfit en gång när jag gick ut i gbg, var det planerat? Sen tror du att han eller andra inspireras av dig och din stil? Ni har haft samma frisyrer och nu är båda svarthåriga. När jag säger samma outfit så menade jag att båda kom i orange linne på parklane en gång.
Okej, det kom inte ens jag ihåg.. Eller kommer ihåg kvällen på Park Lane när jag hade oranget linne. Men att du kommer ihåg att vi hade samma färg på linnet är ju skrämmande.
Om folk inspireras av mig ?! Jag vet inte, har ju hört några som gör det :) SÅ det är kul.

Hur länge sedan var det du hade "sexuellt umgänge" :) ?
Ca 1 månad

Vilken kille i Göteborg skulle du inte dejta?
Haha, vilken rolig fråga. Finns många, vill inte va taskig att hänga ut någon. Hade inte Dejtat Patrik Petersson iaf. För han tänder på bajs :S hahaha

1.Vad tycker du om min blogg?!
2.Vad brukar du göra under pride veckan
gör du nåt specilellt?!
Jättesöt... Under pride brukar jag träffa MASSA folk (bögar) haha. Och festar som fan.. Älskar pride.

1. Vad faller du för hos killar? 2. Har du varit tillsammans med Christoper Rahlenfeldt? 3. Är du på "g" med någon nu? 4. Vill du ha barn? 5. Är du nöjd över dej själv? 6. Hur skulle du beskriva dej själv som person? 7. Vart bor du? 8. Har du syskon, har dom isåfall blogg? 9. Vilka bloggar läser du? 10. Har du haft många seriösa förhållanden? 11. Skulle du tänka dej att ha "bloggfika" med dina läsare? pust, många frågor, men skulle vara roligt att se vad du svarar! :)
1. Har skrivit innan. 2. Ja, fast det va inget seriöst alls. 3. Nej :( 4. Ja det vill jag! Men får se hur det blir med det ju. hehe. 5. Ja jag är nöjd med mig själv. 6. Lugn och snäll. 7. Nödinge 2 mil norr om Göteborg. 8. Jaaa två småbröder, men dom bloggar inte. 9. Andreas wijk, gaybloggen, paow, kissie och sen kollar man massa andra bloggar lite då och då :P 10. Nej bara ett. 11. Bloggfika med läsare skulle jag inte ha nej.. SÅ töntigt :P

Hej =) undrar bara om du har en bästavän? går de att ha en sådann när man är så snygg? om du har de , känner du dig utnyttjad av personen? ps, du är döö snygg. =) kram.
Ja, Anita heter hon. Vi har varit vänner sen 4.an :) Hon uttnyttjar inte mig för mitt utseende, det vet jag! Även om hon gillade att hålla min hand i stan ett tag, p.g.a allas blickar. hahaha. sööt :)

Vart på kroppen rakar du och var ansar du? ;)
Rakar ansiktet och under armarna. Rakar även hela överkroppen med en rakapprater för kroppen. Rakar underlivet med ;) haha. Ansar benen och armarna ibland.

Hej, Hur gör man för att lättast få kontakt med dej? skulle du gå med påatt bli kompis och börja umgås med ngn som läser din blogg :)?? <33<333<3<3
Jag vet inte, gå fram o kyss mig på stan `?!;)
Ehh, om det är en läsare som verkar rolig så ja :)

Hej!
Vad tycker du om Glenn Henriksen? gl3nns.blogg.no?
Hej! :) Glenn är en kempe fin gutt =) Jag hade inte sagt nej till honom. Hans blogg är bra, kollar den ibland. Många fina bilder :)

Tkr du det är viktigt att klä sig efter "modet"?
Ja, helt ute ska man inte vara.. Det ska synas att man är mode intresserad, men det ska inte bli för överdrivet heller. Kan skratta åt folk som går för mkt efter mode.


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

snygg blogg!

2010-09-28 @ 22:11:13
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: fia

nice blogg!=)

2010-09-28 @ 22:13:31
URL: http://fiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker det om pannan va lågt, den personen kan ju kolla sig själ i spegeln...

2010-09-28 @ 22:47:40
Postat av: Anonym

INTE RYAN SHECKLER!

2010-09-28 @ 22:49:46
Postat av: Ida

Alltså Ryan och Mitch! Ska vi bilda klubb? Dom kan man ju döööö för :D

2010-09-28 @ 23:01:39
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

fin:)

2010-09-28 @ 23:13:45
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Kåtis

Varför rakar du kroppen?? Hett med killar som har hår på bröstet till exempel :D Fast du e snygg som du e din läckerbit <3 Grrrr !

2010-09-28 @ 23:16:09
Postat av: david

hoppas det är bra med dig söto, puss

2010-09-28 @ 23:22:09
URL: http://sollen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hihi så söta svar! :D Som man stör sig på att du inte tänder på tjejer ;D

2010-09-28 @ 23:28:21
Postat av: MADDES

kul att det börjar dyka upp fler killbloggare :)

2010-09-28 @ 23:30:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså seriöst vissa frågor va ju pinsamma att läsa!

2010-09-29 @ 00:05:22
Postat av: Anonym

ryan sheckler e efterbliven...

2010-09-29 @ 10:54:50
Postat av: Anonym

hur mycket yngre?

XD

2010-09-29 @ 11:07:00
Postat av: Becca

hej, hittade din blogg via ditt gästbloggs inlägg hos lindblad :b hur länge har du jobbat som bartender??

2010-09-29 @ 11:42:54
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

e mitch hewer gay?

2010-09-29 @ 13:11:03
Postat av: Anonym

http://rahlenfeldt.blogg.se/2009/july/utkast-1.html#comment

vrf säger han då att de e hans lillebror ? han e la med i nått "crew" på bdb oxå ?? :/

2010-09-29 @ 15:58:59
Postat av: Fredde

Grym blogg! ;P

2010-09-29 @ 16:35:23
URL: http://nattstad.se/Fredrik.Lundberg
Postat av: toves träningsblogg

rolig gayblogg :)

2010-09-29 @ 17:07:43
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart folk e kåta på dig, du e ju äckligt het Xp

2010-09-29 @ 20:55:09
Postat av: Anonym

vill se dig, krille och ante ha trekant :)

2010-09-29 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0