Glass med min bebbih

Igår vaknade jag vid 14, sen drog jag in till stan vid 16 och träffade Elin. Shit hinner ju knappt vara hemma!
Men det var mysigt, jag tog tre kulor i bägare. Hallonsorbét, Saltlaktist och Strawberry Cheesecake, om ni ville veta ;)


MUMS


<3
Idag åker Elin till Turkiet, tsm med jennifer o några fler! Ni får ha så jävla kul <3


Mås-jävel! Fast vad vore Gbg en sommar utan måsar ? :O


Nu ska jag snart åka till stan och kolla på Fotboll, IFK GBG;s första match på den nya arenan, ska bli skit kul! Vädret är ju på topp också. Sen blir det jobb, så är väl inte hemma förrens 04.00 typ!

Kommentarer
Postat av: Bebbih (orginal)

Det var så myyysigt! =D Jag vet att du älskar KRÅKORNA! ;)

Jag ska dricka för dig med hela veckan bebbih. Köss <3

2009-04-11 @ 12:15:10
URL: http://ejungnell.blogg.se/
Postat av: Albin - Limited for the lucky few

Varför berättar du inte att du är med Mr-x!?



Aka = Johan.

2009-04-12 @ 20:51:31
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0