Blogg. Något för mig?

Det känns som nästan alla har en blogg, svag som jag är så kände jag mig tvungen att följa strömmen.
Anledningen till varför jag aldrig skaffat blogg innan är för att jag inte har tålamodet till att sitta o skriva om mitt liv. Man ska väl leva sitt liv? inte skriva om det.
Jag tänkte iallafall testa och se hur det fungerar. Känner redan nu att jag suger på detta, och jag vill ha sån snygg design som vissa har. Någon som vill hjälpa mig ?

Nu ska jag fixa mitt nyfärgade hår, ska försöka lägga in en bild på det också:)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du verkar fett schysst skulle jag kunna få din msn? Kramar Bea

2009-01-24 @ 13:44:49
URL: http://bobboforever.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ge mig din msn snyggst?

HBG Kille

2009-12-29 @ 01:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0