Mjöka kor



När jag ändå höll på så la jag in en till video på youtube.
Detta är när jag och Elin kom på att vi skulle spela in olika scener ifrån Mysteriet på greveholm <3
vet inte om ni kommer ihåg denna scenen. Men det är iallafall när tjuvarna lussar för familjen, dem blir bjudna på fika och Leif frågar ena tjuven hur det känns att mjölka kor. (tjuvarna har ljugit att dem bor på gården bredvid).
Tjuven vet inte vad han ska svara utan härmar bara en ko?!

jag tog detta klippet utav alla bara för att jag inte pratar här(A) hatar o höra min egen röst. bättre o låta som en ko?! haha.



Imon är det Park Lane som gäller. Känns verkligen som alla jag känner ska dit, utom anita då.
Ska bli sjukt kul eftersom jag inte supit på 20 dagar.
Det är tydligen någon ny parfym som dem ska introdusera "1 million By Paco Rabanne".

Kommentarer
Postat av: Elin! <3

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OOOOOOOOMG!!!!!!!!!!!!!! DÖda mig! GREVEHOLM-FILMEN! <3 Hör du hur mycket jag SLÖDDRAR eller?! x'D Fan vad full jag var! x'D <3

2009-01-30 @ 07:42:33
URL: http://ejungnell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha snälla lägg in ngn när du pratar! :D

2009-01-30 @ 15:43:46
Postat av: Elin På Gotland :D

2009-01-30 @ 22:20:53
Postat av: Elin På Gotland :D igen :P

Så jävla klockrent, va fan.. greveholm är bäässst! :D:D:D:D men kom igen, lägg ut när du pratar ju :D

2009-01-30 @ 22:22:01
Postat av: Anonym

vill ha en video där du pratar så man hör din röst;) du behöver ju inte kolla på den själv utan låta alla andra njuta :D

2009-02-17 @ 23:57:14
URL: http://westmansmode.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite sunda grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-24 @ 10:31:29
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0