Jag vill ha barn

När jag va mindre så känndes det ganska självklart för mig att jag skulle ha fru och barn i framtiden.

Men jag har ett litet problem, jag kommer nog aldrig skaffa fru, jag är lixom gay.
Jag kan ju fortafarande skaffa barn, jippi... Men hur?! Finns olika sätt.

*Adoption

*Surrogatmamma

*Eller helt enkelt skaffa barn med en kompis


Jag skulle inte vilja adoptera ett barn, tycker alla som adopterar är jättestraka människor och jag beundrar dem verkligen. Men jag vill ha ett biologiskt barn, en liten Robin Jr lixom.

Om jag nu i framtiden har en man så är väl "surrogatmamma" ett bra alternativ, om det nu är så lätt att få tag på någon.
Om om nu ens ett gaypar får använda sig av surrogatmamma?!

Annars får jag göra barn med en kompis. Anita har lovat att ställa upp :)

Ohh, tänk att aldrig få barn=/ vad ensamt det skulle bli när passerar 40år och inte ha någon att bry sig om och se växa upp!


Aja, det är nog långt kvar innan jag funderar på att skaffa barn, men jag ska fan ha ett!
Anita du vet vad som väntar om typ 10 år. ;)

Visst skulle vårt barn bli sött?! (gammal bild)
Eller någon annan som vill ställa upp?:P


Kommentarer
Postat av: -

det gör nog ganska ont och föda barn

men för din skull då(;

2009-06-11 @ 00:42:13
Postat av: k

Bra blogg! Kul att du skriver om lite av varje :p

2009-06-11 @ 00:54:00
Postat av: B A B Y B E L L E

sv: haha aaw , ah fan :/Håll tummarna så kanske du har slagit ut gynning på min blogg topp tills nästa gång(A) haha !





Måste säga att texten du skrev var fett fin :/ Vill med ha barn dock så vill jag inte föda dom , haha !

2009-06-11 @ 01:00:24
URL: http://belleofsweden.blogg.se/
Postat av: Henrik Andersson

Heyy såg en dokumentärfilm om en norsk kille som använde sig av surrogatmamma i USA.. Minns inte va den hette dock men den va jävligt bra! Svindyrt bara men vad är det inte värt liksom ? ^^ Kram

2009-06-11 @ 01:18:32
URL: http://sunshineboy.blogg.se/
Postat av: Dmartinsson

Inget illa ment men jag tycker inte gay par ska få skaffa barn:S tänk på barnet lixsom:S

2009-06-11 @ 08:15:32
URL: http://dmartinsson.blogg.se/
Postat av: Ksomikrille

Håller med Dmartinsson lite här, tänk på barnet som har 2 pappor =/.

2009-06-11 @ 10:43:18
Postat av: Lisa

Till Dmartinsson & Ksomikrille

Dom växer ju upp så och har nog inget emot de, jag skulle lätt vilja ha 2 pappor, fett coolt. Eller kanske hellre 2 mammor faktiskt xD



I och försig kan det hända att när man blir större så kan man bli mobbad, men jag tycker absolut du ska försöka skaffa barn :)

2009-06-11 @ 12:39:29
URL: http://lislars.blogg.se/
Postat av: Nicke

Dmartionsson & Ksomikrille:



Vi hade en diskussion i klassen för ett tag sen angående om gaypar ska få adoptera. Diskussionen gällde alltså inte surrogatmamma eller liknande utan enbart adoption. Givetvis var det många som motsatte sig detta med anledning av att det är synd om barnet och att det kommer bli mobbat.



Då frågade jag vad de själva hade valt, att växa upp i ett rikt Sverige med två glada pappor eller att bo i en jävla hydda i någon afrikansk sketby, leva på två riskorn om dagen och dö vid 35 års ålder? Dem blev tysta efter det. Så för mig är det självklart, givetvis ska gaypar få adoptera (och om de får adoptera, så ser jag inte varför man inte skulle få använda sig av surrogatmamma).



My 2 cents.

2009-06-11 @ 14:46:19
Postat av: Anonym

sv; ja men du fattar hur jag tänker!

2009-06-11 @ 15:46:52
Postat av: Anonym

Ja tycker det är en självklarhet att även gay-par skall få skaffa barn, på vilket sätt de nu än går till. Barnen får minst lika mycket kärlek där som med ett hetro-par! Å det är ju trots allt det som är det viktigaste!

2009-06-11 @ 15:53:32
Postat av: Alternativ lösning

Hej hej,



Tänkte bara säga att jag känner ett par som har löst de på följande sätt. Dom är lesbiska och känner ett bög par. Så att då skaffade dom barn med dom. Och delar vårdnaden. Funkar tydligen jätte bra! Funkar kanske inte för alla, men verkar bra om man kan hitta några som det funkar med ;)

2009-06-11 @ 17:30:36
Postat av: Anonym

du e snygg XD

2009-06-11 @ 19:15:45
Postat av: johanna nilsson

jag vill oxå ha barn!;D... men får nog vänta ett par år;P

2009-06-11 @ 21:38:43
URL: http://skapavackraminnen.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, du jag tror många tjejer ställer upp till en kille som du :) !

2009-06-11 @ 22:14:08
URL: http://iminegna.blogg.se/
Postat av: !!!!

Hej! blir jävligt förbannad på rent ut sagt IDIOTERNA där uppe som skriver att gaypar inte får skaffa barn? JAG ÄR UPPVÄXT HOS ST KVINNOR = LESBISKA TJEJER! o ja har inte blivit mobbad eller tyckt att dom gjort mig ngt fel för att dom gett mig ett underbart liv.. Skulle jag bli ett sämre barn endast för att ja har bott i ett fosterhem där mina fosterföräldrar va gay?



hmm nej allvarligt grabbar, det är nog fel på era föräldrar som inte gett er en ärlig chans i livet utan fostrat er till att utgå ifrån ett "normalt" tråkigt svensson liv!!!





//En kille som är stolt över att vara uppväxt med 2 mammor!

2009-06-11 @ 23:22:16
Postat av: Jakob

LÄR DIG STAVA DIN TÄBB...! Skiter förövrigt blanka fan i om du är gay eller inte.

2009-06-12 @ 01:23:34
Postat av: -

okej ställer upp för dig, när börjar vi?

2009-06-12 @ 12:14:52
Postat av: Chris

Jag ska iaf vara den andra pappan!

XD hahah!



2009-06-12 @ 12:32:56
Postat av: Leonard Camitz

Nawh va gulligt:)

2009-06-12 @ 17:42:19
URL: http://LeonardCamitz.blogg.se.
Postat av: J0ohansson

Du vet att jag mer än gärna ställer upp! (:

2009-06-12 @ 17:50:42
Postat av: Sofia och Annie

Vi är skitsnygga. med bra gener!

Vi ställer upp Robin!<3

2009-06-12 @ 18:19:10
Postat av: Annie och sofia

vi ställer läääätt upp!

2009-06-12 @ 18:20:49
Postat av: milla

det vet du, robin haha!



min lärare är gay, hon och hennes flickvän fick precis en son. hennes bögkompis donerade sperma :)

2009-06-12 @ 21:17:56
URL: http://millasvensson.blogg.se/
Postat av: Klas

@Jakob. Det stavas för övrigt din förbannade jävla idiot. Innan du klagar på någon eller någons svenska så är det en fördel att själv kunna stava.

Gör om, gör rätt.

2009-06-12 @ 23:12:40
Postat av: Sandy

Skulle tänka mig ställa upp ? ^^

Du har väldigt fina tankar.

2009-06-13 @ 18:28:59
Postat av: j

Jag ställer gärna upp ;)

2009-06-14 @ 11:55:10
URL: http://dddddgfgy.blogg.se/
Postat av: Anita!

JAG undra ba varför tjejerna här tror på lyx! ;D



Om robin ska ha barn med en TJEJ ,och knulla med henne SÅ LÄR DE BLI HANS BÄSTA KOMPISSSSSSSSSS! och de är jagh motherfuckers ;D





Sen om ja inte kan ha sex med robin för att för många skrattt attacker kommer såå får han pumpa sperma och spruta in i mig genom en spruta eller vattenpistol? hahah



hahha robin , ti si nesposoban och sebbbe är den STÖRST äkta.



Kärlek älskling.

2009-06-15 @ 03:40:19
Postat av: Elin

Jag ställer mer än gärna upp ( ;

2009-06-20 @ 17:35:17
URL: http://elindoroteaandersson.blogg.se/
Postat av: triinky

Härlig blogg :)

2009-06-21 @ 18:38:23
URL: http://triinkys.bloggsida.se/
Postat av: souph

Jag vill ha barn, och jag skulle väl också kunna få det på ett eller annat sätt. Jag är straight vad jag vet än så länge och jag känner att ett barn skulle ge mig den kärleken jag tycks sakna. Jag vet inte om jag skulle ställa upp eftersom jag då skulle ge mitt/vårt/ditt(?) barn till dig och inte få ha det själv. Men tanken är god, så why not? Gillar din blogg btw, ny här men jag är här för att stanna! :D

2009-06-21 @ 23:46:42
URL: http://sophiecarlbrant.blogg.se/
Postat av: M

Jag kan ställa upp;)

2009-06-22 @ 02:16:33
Postat av: emilia

asså va inte gay ! :O jag som vela ha dig -.- men jag ställer upp ! :D <3

2009-06-22 @ 23:43:29
Postat av: Ange

Du kan ju inte skaffa barn med Anita.. Då kommer barnet bli en bitch om det inte ärver dina sidor..

2009-06-23 @ 00:48:38
Postat av: saara

klart man ställer upp asså ;)

2009-06-23 @ 15:48:02
URL: http://saarasaucedo.blogg.se/
Postat av: Maria-Michela

Vet du, jag är nästan helt säker på att gaypar får använda sig av surrogatmammor :)Tror typ att Jonas Gardell och Mark gjorde det :O Lycka till med det där! Kommer bli en himla söt unge :)

2009-06-23 @ 20:23:17
URL: http://gunerusdotter.blogg.se/
Postat av: lindaa

fan vilken bra kompis du har som skulle ställa upp på något sådant. jag vill inte ens tänka på att föda barn, gör väll så himla ont... men ja, barn ska man ha. om du eller din kompis ångrar sig så tycker jag att du ska adoptera. :)

2009-06-28 @ 11:25:17
Postat av: Hannah

Nu kommer jag med en kommentar ungefär 100 år efter alla andra, men what ever! Måste bara säga att din kompis verkar helt underbar som kan tänka sig att ställa upp så för dig! Sedan kan jag bli lite irriterad på de tjejer som har skrivit "Jag hade gärna ställt upp, om det inte hade gjort så ont att föda". Kom igen! Det är ett barn vi snackar om här. Produkten av två människors kärlek. Smärtan vid födseln må vara fruktansvärd men det är värt det! Tänk bara när du håller det lilla barnet i dina armar och du vet att han/hon är bara din. Helt underbart! Så Robin! Kämpa för din sak och jag vet att du kommer få det du vill! Alla förtjänar att få känna kärleken till ett barn, gay eller inte. Jag önskar dig och Anita lycka till! Pussokram Hannah

2010-01-01 @ 18:24:07
URL: http://dahanoi.blogg.se/
Postat av: johanna Krantz

Jag ska bli suttogatmamma åt ett bögpar :D

2011-06-03 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0