Min dag i Bilder

Idag fick jag laga mat åt min familj... Det blev Chili con carne.
Mamma som sa att jag skulle göra det, inte jag som valde. Haha, men det blev skitgott! Längesen jag lagade mat.


Efter det drog jag till systemet och köpte en mosserande smultronvin till Elin, hon fyllde 19 förra veckan :)
Jag fick en sån liten godisburk på köpet (eftersom jag visade mitt leg innan expiditen frågade om det)
Värsta söt :D


Sedan när jag träffade Elin i stan så satte vi oss på Vasastan och drack drinkar och käkade nachotallrik


Sen gick vi på bio och såg Män som hatar kvinnor (lite efter, haha)
Vi kom till biosalongen kl 21.03 filmen började 21.00... Vi fick stå i kö och köpte biljetterna 21.08.
Thank god for reklamen som varar i typ 15 min innan filmen börjar :)

Filmen var riktigt bra och jag rekomenderar er som inte sett den att göra det :)

Kommentarer
Postat av: Alina

hur gammal är du ? :)) <3

2009-06-17 @ 18:58:19
URL: http://makesense.blogg.se/
Postat av: fredrik

Tjänare robin ! btw så såg jag dig på vasastan @ göteborg den dagen. såg dig helt random på youtube och kände igen dig, kändes lite små knasigt men var ganska tufft ;)

2009-06-18 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0