Svar på Frågorna

Hur såg du ut när du var liten?
Kan väl visa en bild

Ska du söka till Paradise hotel?
Hade varit skitroligt! Men Pinsamt om man åker ut bland det första ju. haha

Marcel, din kompis är han från skåne? Och har han spelat innebandy för typ några år sedan?
Ja han är ifrån skåne och har spelar innebandy

Har du varit otrogen nån gång?
Aldrig... Det är man bara inte.

Har du nån gång varit tsm med en tjej?
Senast var typ i sjuan, men det var ju inget seriöst direkt.

Du är jo homosexuell och det dom flesta, det är ju inget fel.
Men du har ju äv prövat sex med samma kön..
Men har du blivit påsatt av en kille?
Hur kändes det?
Herregud, kör upp en kuk i din röv om du så gärna vill veta

Vad kommer du ha för dig i sommar?
Mkt jobb på Gretas och Mc donalds.. Köpenhamn 11-12 Juli och se brittan
Sthlm 1-3 augusti

Vilken låt är årets sommalåga enligt dig?
Svenne-banan ?!

Skulle du kyssa mig, om jag bad dig, bara för att få reda på om du är "a good kisser"?
Neh jag kysser inet vem som hellst

Hur många bevakare har du på din bdb?
1179 st. haha

Va jobbar dina föräldrar med?
Pappa är miljökonsult och mamma är destriktsköterska

Tror du på det övernaturliga, eller att det finns en Gud?
Nej, verkligen inte... Gud finns inte heller.

Hur snygg tycker du att du är från en skala 1-10?
7 typ

Vilken linje gick du på gymnasiet?
Samhäll med samhällsinrikting

Är det omöjligt för dig att vara hemma (inte festa) en fredag eller lördagskväll?
Ja ganska, för om jag inte jobbar då så festar jag ju såklart.

Vad använder du för vax och platttång?
Ref 424 och plattången är Babyliss

Vilken käniskvinna respektive man tykcer du är snyggast?
Beckham och Vicktoria?

När förlorade du oskulden? (för du är väl skuld)?
Ja jag är skuld. hahaha. Förlorade den när jag var 17 faktist

Har du någon gång känt att du inte räcker till, eller duger?
Har du haft dåligt självförtroende, tkr ditt allti verkar vara på topp?
Jag har haft riktigt dåligt självförtroende... Mellan 8an på högstadiet och 1an på gymansiet... Jag var osäker på mig själv och fick aldrig någon uppmärksamhet direkt.

Tycker inte du det är jobbigt när så många tjejer komenterar att du är syngg osv. du e ju lixom bög?
Nej det är bara roligt :)

Hur gammal var du första gången du drack?
Om du har rökt/röker, hur gammal var du första gången?
Om du har snusat/snusar, hur gammal var du första gången?
Jag var 16 år första gången jag drack.. Men första gången jag blev riktigt full så var jag 17, usch de va hemskt.
Jag testade röka typ när jag gick i 6an. hur gammal är man då? 14 typ.
Sunsat ha rjag testat, typ för nått år sen, fy fan va äckligt.

Har hört att du knullar runt, sant?
Jasså det har du hört, nej om jag väl knullar så knullar jag rakt, inte runt.

Kommentarer
Postat av: ehh?

Skämt eller? Trodde du skulle svara på många fler, fanns ju massa bra frågor!!!



Besviken ;(

2009-06-19 @ 14:19:55
Postat av: Anonym

svara på fler !!! :D

2009-06-19 @ 14:23:35
Postat av: Robin

tänkar inet svara på frågor som "hur ofta runkar du?" och typ har du haft sex med en tjej eller hur känns det att få kuk i röven.. men de andra seriösa frågorna jag inet svarade på har jag svarat på förra gången jag hade frågstund... :P

2009-06-19 @ 14:25:36
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad få frågor du svarade på ?:o

2009-06-19 @ 16:52:22
Postat av: josef

Jag förstår inte, bara för man är gay är man väl inte walking talking sex. Det är väl betydligt mer intressant att få reda på saker om personen.



Intressant inlägg :)

2009-06-19 @ 18:12:00
Postat av: Johan

Hej Robin! Vad fin du är. Va på gretas tidigare i vår å du fångade mitt blickfång me en gång, där i baren :P Du verkar va så goo ^^



Kyss =)

2009-06-19 @ 22:49:39
Postat av: Hanna

Du verkar vara en skön snubbe :D !

2009-06-20 @ 01:22:59
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Angelica

Man är 12 ska fylla 13 året man ska börja i 7an :P Så 12 när man går i sexan :) Thought you should know :)

2009-06-20 @ 11:46:49
URL: http://anjeee.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag läste på din förra frågestund att du använder saltvattenspray. Vilket märke och var köper man det?



Men du duschar,torkar håret. Sedan använder du saltvattensprayen, plattar håret, och vax?



berätta lite hur du gör. Skitfint hår har du!

2009-06-20 @ 13:11:57
Postat av: Johanna

Älskar ditt svar på den sista frågan! :D

Ha det bäst, pusshej!

2009-06-21 @ 12:01:38
URL: http://theajohanna.blogg.se/
Postat av: Illuminatiroxas

Haha! Sista var ju bäst!

Älskar sär skrivningar ;3

2009-06-24 @ 15:10:25
Postat av: Anonym

ahhahahahahahahahahahaha vad skön den sista frågan

2009-06-25 @ 13:59:51
Postat av: Bella

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH SÅ KLOCKRENT SVAR PÅ SISTA FRÅGAN, RIKTIGT OVÄNTAT! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Btw ang din sk. "skuld" (hihi^^) så tycker jag det är extremt sexigt och strongt av en kille att vänta så pass, det är fan grymt! Jag själv är 18 snart och helt skuld, det e jag sjukt stolt över, aldrig haft en pokvän heller, kul info va ;) haha Men ha det chill =)

2009-07-02 @ 22:45:04
Postat av: Bella (igen)

ordet pokvän (fan dt ser ut som dt skulle kunna stå pökvän haha), men pojkvän ska dt va :P

2009-07-02 @ 22:46:35
Postat av: hannis

så jävla klockrent sista! det är fan asbra att du står på dig som du gör och inte låter någon sätta sig på dig:)!! det är lixom inte svårt att få ryckten bra eller dåliga spelar ingen roll, fast är det något bra så är det ju bara att ta åt sig, eller hur x)<3

2009-07-25 @ 06:05:02
Postat av: Sofie

HAHAh dog av svaret på den sista , klockren robin!

2010-03-29 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0