My day

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen. Det var 40 minuters kö... Så jag gick till donken och köpte en latte. Det var jätteroligt!!!






Sen kom jag hem och var hungrig som en jude, då har vi typ ingen mat hemma. Ingen snabbmat iallafall. Orka ställa sig och typ koka potatis. haha. Men jag gjorde gröt! Det går ju fort, hade äpplemos i. Tog en macka till det. Fixade även en milkshake=) MUMS på den!





Nu ska jag iväg till stan och möta Adriano... Sen blir det bio... efter det?! Får vi se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jude?

2009-03-08 @ 19:17:24
Postat av: Freddie

Va ambitiös du är robin :D kom å gör milkshake till mig ist ;) Smaack

2009-03-09 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0