Svar på frågorna!

Har du magrutor?
Om jag spänner så ser man väl lite rutor, men ska bli bättre!


Har du funderat på att bli fotomodell?
Det är nog väldigt många som vill bli fotomodeller, så självklart skulle jag med vilja bli det. Jag har dock inte det speciella utseendet.

Är du bisexuell,hetrosexuell eller homosexuell?
Väldigt många frågor om min läggning, många vet redan, men för er som inte vet så är jag homosexuell

När kom du ut med att vara homosexuell?
Var det jobbigt?
Jag kom ut för min bästa vän lite innan jag fyllt 17. Sen ungefär ett år senare så kom jag ut för de flesta vännerna.
Alla tog det väldigt bra :)
Kom ut för mina föräldrar när jag var 18, då hade jag pojkvän. Mamma frågade om vi var mer än kompisar (som jag sagt att vi var) då svara jag "ja det är vi". Hon blev väl inte jätteförvånad, kan inte säga hur hon tog det, hon pratade med pappa om det samma kväll. Men ingenting har ändrats efter det. Det var sköönt!
Det var självklart jobbigt att komma ut, eftersom att vara gay betraktas som någonting annorlunda. Man var rädd att folk skulle ta avstånd, men det gjorde dem inte! Så det var helt klart skönare när alla visste.

När kom du på att du var bög? :) har du någonsin varit tillsammans med en tjej :)?
Kom väl på det när jag var 13-14 år. Man insåg att man kollade på killar på ett speciellt sätt.
Men jag flörtade med tjejer ändå, var nog tillsammans med en tjej senast i sjuan. haha.


Ska vi dejta?
Självklart

Vilka personlighetsdrag respektive utseende finner du mest attraktivt?
Om personligheten matchar min personlighet så tycker jag den är attraktiv, om man känner att man trivs med personen och man inte stör sig på något med personen. Tycker det är hett om personen är smartare än mig (utan att försöka bevisa det hela tiden).
Utseendet är ju lika viktigt som personligheten. Jag gillar när man ser natrulig ut, fin kropp, fina ögon, fint leende, bra klädstil och snyggt hår. haha

Är du helsvensk?
Japp

Vad gillar du för slags musik?
Mycket olika, RnB, Rock, House, Schlager, Smörsånger, Pop...
Några favorit artister/grupper: Michael Jackson, Britney Spears, Madonna, Gyllene Tider, Queen

Är det sant att bögvärlden är fixerad vid kukstorlekar? Hur stor kuk har du?
Va fan...  men det är nog sant, bögvärlden är väl kukfixerad, men hetrotjejer tycker väl att kukstorleken är ganska viktig också?! Min kuk är tillräcklig! Har ju 44 i skostorlek.

Berätta om ditt jobb, hur är det och vara bartender och vad är det absolut roligaste med det? :)
Jag jobbar på Gretas Bar & resturang på drottninggatan i Göteborg. Det är ganska stressigt att jobba som bartender, speciellt när man är ny som jag är. Har jobbat i 2 månader nu! Men lärt mig väldigt mycket och känner mig inte ny längre.
Det roligaste är att lära sig nya drinkar. Också kul när folk säger "blanda nått gott", då får man ju fria händer :)

Trivs du som bartender? Mycket dricks?
Ja jag trivs, men skulle hellre ha ett heltidsjobb, lite segt att jobba helger. Men börjar ju plugga till hösten.
driksen är bra ja. Runt 1000-2000 i månaden.

Robin när skall vi gifta oss?
Vet inte, vad tycker du?:)

Var handlar du mest kläder?
H&M tror jag, eftersom det knappt märks i plånboken. Men åhléns i Nordstan har mycket bra också!

Kan du berätta hur din hud blir så jämn med brunutansol? hur fixar du frillan?
Jag avnänder inte brun utan sol, utan det är en bronzer, den kan ibland bli lite fläckig, men det täcker jag med puder.
Jag fixar frillan genom att; duscha, torka håret, ha i slatvattenspray, blåsa det, platta det, ha i wax(REF 424) och sedan lite spray.

Vad gillar du för tjejer?
- pinnsmala, smala, mulliga, tjocka, stora bröst, små bröst, stor rumpa m.m..

Utseendet spelar ingen roll, så länge jag gillar att vara med dem så gillar jag dem! Hur stor brösten eller slidan är spelar ingen roll, tänder inte på sånt (A)


Kommer du att rösta i ESC i år, och isf på vilket land?
Om jag ska rösta så blir det nog Grekland eller Island!

Har du provat att suga av dig själv?
:S

Hur känns det att vara så "poppis" ?
Haha, jag är inte poppis... Gillar väl att synas, så många vet vem jag är. Men det kan ibland vara jobbigt, om många vet vem jag är, kan göra att folk snakcar mycket!

Vart festar du helst?
Där jag har VIPkort. Alltså Gretas och Park Lane, men vill till sthlm och festa snart!

Hur ofta tränar du?
3-4 gånger i veckan

Vad är ditt drömjobb?
Resturang ägare! Woho tänk att få äta resturang mat varje dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vågar du inte säga vad du har för kukstorlek;) kanske inget man går ut med direkt så men det hade ju varit roligt att veta:) det sägs att "snygga" killar har större kuk så man kan ju undra hur stor du måste ha;) roligt med en frågestund såhär :) måste du göra fler gången och även fler "VIDEOINLÄGG" :) kram:)

2009-05-13 @ 15:46:29
Postat av: avard

Man blev lite överraskad på vissa frågor.

Men det är grymt starkt att erkänna och stå för att du homosexuell. Det är riktigt modigt i detta samhället.

Grymt kul med frågestunder så här. Så jag härmade dig ( och alla andra).

2009-05-13 @ 16:26:12
URL: http://avard.blogg.se/
Postat av: Jeffree Star fanclub

Du tog inte ens med min fråga!

Dålig stil ju ! :/

2009-05-13 @ 16:32:24
Postat av: Anonym

kan du svara på den här i efterhand ; tror du det är svårast för tjejer eller killar att komma ut?

2009-05-13 @ 17:09:24
Postat av: Robin

Svar: Jag tror det är svårare för killar. eftersom det är fler som är emot bögar än flator.. men tror bögar får mer stöd och har bättre gemenskap i samhället... så gansa svår fråga :P

2009-05-13 @ 17:13:06
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar din mageeeeee (aa) <333333 ( jag trodde du var hetro :o märks inte att du är homo om det är bra xd ) <3 älskar diig <3333333333

2009-05-13 @ 17:29:59
Postat av: milla

ojoj, hahaha. antar att det är en liten f14 som älskar dig i kommentaren ovanför min? :D buhu på dig robin, du svarade inte på min fråga. när får jag mitt samtal? ses i veckan hoppas jag. <3

2009-05-13 @ 17:34:59
URL: http://millasvensson.blogg.se/
Postat av: Glenn

Robin, blir stolt när jag ser att du vågar vara så ärlig och verkligen stå för den du är! Förneka aldrig den du är, för du är GRYM! Puss & Kraam!

2009-05-13 @ 18:41:48
Postat av: Fredrik

Varför har du lösen på din bdb nu? Gillar ju att kolla dina bilder där <3

2009-05-13 @ 19:51:58
Postat av: ida

du är fin!

2009-05-13 @ 21:46:43
URL: http://idaiiida.blogg.se/
Postat av: Freddie

Sjukt raka och ärliga svar!

sant att det är tändande/intresseväckande med smarthet och personkemi, men ngt som verkligen är beundrandsvärd är rakhet och ärlighet!



U go girl

2009-05-13 @ 22:10:44
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: Carro :D

så svarar du på min fråga! (A)

men ine på min andra :(((

surt!

2009-05-13 @ 23:40:57
Postat av: Anonym

har du haft sex med en kille?

2009-05-14 @ 16:20:31
Postat av: en som ÄLSKAR dig.

Du är helt för snygg för att vara bög!? Hur kan du göra så mot samhällets tjejer? ; )

2009-05-16 @ 14:53:49
Postat av: mama

Discogymmare

2009-05-16 @ 18:59:37
URL: http://kuken
Postat av: Robban

Tja Robin!

Grymt att du vågar stå för att du är homosexuell. Verkligen starkt. Är en grabb på 20bast som bor i sthlm som är lite osäker på min sexualitet, vore kul om du kom upp till sthlm o festade tycker jag ;D

kunde styra upp dig på lite listor osv.



//Robban

2009-05-17 @ 21:34:24
Postat av: Robban

Tja Robin!

Grymt att du vågar stå för att du är homosexuell. Verkligen starkt. Är en grabb på 20bast som bor i sthlm som är lite osäker på min sexualitet, vore kul om du kom upp till sthlm o festade tycker jag ;D

kunde styra upp dig på lite listor osv.



//Robban

2009-05-17 @ 21:36:27
Postat av: Maria-Michaela

Hejsan hejsan.. jag undrar bara vad du gör när du fått en korkad/elak kommentar på bloggen av någon som du inte ens känner eller inte har den blekaste aning om vem personen är, vad ska man göra lixom? Att inte ta åt sig är väl det bästa, men man vill ju inte att kommentaren ska synas.. vet du hur man gör för att den inte ska synas, man kan ju knappast blocka? :$

2009-05-17 @ 21:57:30
URL: http://gunerusdotter.blogg.se/
Postat av: helle

Tycker att det är asbra gjort att erkänna att du är homosexuell.Men samtidigt, fan också! varför ska så många snygga killar vara bi eller homo? :o damn också! Aja, gillar din blogg iaf, keep up the good work :)

2009-05-20 @ 15:54:36
Postat av: Alex

Tja Robin!!



Har typ hört att du har grymt stor snopp :-) Stämmer de??



Ha de bäst snygging!

2009-05-24 @ 08:47:29
Postat av: Pontus

va snygg du är ^^ kan jag få din msn ^^

2009-06-01 @ 07:45:04
Postat av: Pontus

hur stor kuk har du??

2009-06-01 @ 20:03:56
Postat av: Anonym

2009-06-17 @ 02:09:32
Postat av: Anonym

I LOVE YOU

2009-08-04 @ 22:26:55
Postat av: Anonym

gillar din ärlighet,fortsätt så :D

2009-11-12 @ 15:07:54
URL: http://elorentsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är grym!

2009-11-12 @ 15:55:08
URL: http://mrlinuz.blogg.se/
Postat av: Lillpersson

förlåt! men måste bara skriva det här..

du har såå fina ögon. blir kär i dom!

kram

2010-06-18 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0