Lågkonjunkturen?!

Är det bara jag som inte känner av den längre?
Känns som det blir allt lättare att hitta jobb? Kanske bara jag som blundar för det nu när jag har mitt jobb och mitt plugg!

Har ju en del vänner som går arbetslösa.
Men denna sidan är ganska bra, fick flera mail i månaden av arbetsgivare som var intresserade. Det var faktist två gånger som dem till och med ringde upp mig! Kanske inte var de bästa jobben, men bättre än inget!
Testa :)

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:
VAD

titel, nyckelord eller företag

VAR





Kommentarer
Postat av: Elin!

HAHA, jag har inte heller känt av den! Men i Januari, då jävlar kommer det kännas! När jag blir varslad från min guldgruva. Usch.. <3

2009-10-31 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0