Min hy

jag vill fråga en sak jag gärna vill få svar på..

sedan långt tillbaka när du var yngre har du haft fin hy. du har verkligen skitsnyggt ansikte och jag undrar bara vad du har använt för att komma undan finnar och fet hy och andra orenheter?

Svar:
Jag tvättar mitt ansikte varje morgon och dag med Spotless Deep Cleansing (finns på apoteket - eller vad det heter nu för tiden). Innan jag tvättar så klämmer jag ibland ut lite skit, t.ex små finnar eller pormasker.
Efter det återfuktar jag ansiktet med Nivea Moisturising för att undvika att huden torkar ut.

Sen solar jag ju en del, solarium på vintern och den riktiga solen på sommaren, ju brunare man är desto mindre syns atta orenheter i ansiktet.

Jag brukar täcka orenheter och finnar med smink också. Använder ett puder ifrån kanebo... Inget glitter utan täcker bara. Sen tar jag lite sol puder ifrån h&m över det.


Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Nice nice ;)

2010-08-19 @ 16:22:55
URL: http://dmartinsson.blogg.se/
Postat av: fan

tack så mkt!! :D <3

2010-08-22 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0