Sega dagar framför mig

Har inget alls planerat denna veckan.
Igår kollade jag på MILK här hemma, tycker den är sjukt bra! Så för er som inte sätt den, se den:D Speciellt om du är gay.

Sen åkte jag hem till Patrik och kollade på Panorama Activity! Första gången jag såg den filmen, tyckte inte den var så läskig.
Vad tycker ni?! Det ända läskiga va dom 3 sista minuterna typ.



Ikväll ska jag in till stan, Kulturkalaset väntar. Carola ska sjunga! HAHA. I hate her.
Ska ta lite bilder på subban :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Panorama Activity är ju skitläskig :O

2010-08-10 @ 17:44:05
URL: http://amandatheodoralundin.blogg.se/
Postat av: snygg_johan ofc!

ofta DU kan hata någon robin? :D

2010-08-11 @ 23:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0