Patetisk?!


21.29 2010-12-09 skrev ****:
Haha du är så jävla sorglig Robin. Attentionseeker är precis vad du är. Du är inte häftig för att du har 2200 vänner på facebook och du är inte häftig för att du skryter om ditt liv. Skaffa dig ett...


21.41 2010-12-09 skrev robin-of-sweden:
Har jag sagt att jag är häftig?!
Gud du är patetisk... Sluta lägg ner tid på mig! I dont need it

21.45 2010-12-09 skrev *****:
Nej men du tror att du är häftig. Vilket jag säger åt dig att du INTE är, fattar du? Din jävla fitta. Blir så otroligt jävla irriterad på dig för du är så fruktansvärt trög och dum i huvudet. Sådana människor som dig vill man bara utrota, seriöst. Gayvärlden har verkligen blivit helt fuckad och det är pågrund utav såna som dig som det har blivit så!


21.49 2010-12-09 skrev robin-of-sweden:
Nej jag är inte häftig.. jag är en mes.. helt serisöt.. fråga mina vänner som KÄNNER mig på RIKTIGT!
Moget o kalla mig fitta :) Du verkar vaknat på fel sida idag!

21.52 2010-12-09 skrev ****:
Åh vad bra att du erkänner, improvements Robin!
Ja kan du vara riktigt omogen på heltid så spelar det väl ingen roll om jag är liiiiite omogen också ;)? eller hur? Haha, har jag vaknat på fel sida idag? Ja jag vaknar iallafall inte på fel sida varje dag som vissa andra gör. Påminnelse: Don't forget to get a life!


Huum.. Jaa vad ska jag säga?! Folk får gärna störa sig på mig, men håll det för er själva.
Jag behöver inget som talar om för mig hur jag ska betee mig!

Jag kan vara väldigt oserriös på nätet och omogen, är det ofta i verkligheten med. För att man har roligare då!
Men jag har ett bra liv och har mål i min framtid.
Har ett jobb, pluggar på universitet, har körkort mm... Så kom inte o säg att jag ska skaffa ett liv för det är något jag har o kämpar för, för att förbättre o nå framgång.

Detta samtalat slutade iaf med att personen önskar min död:

22.23 2010-12-09 skrev *****:
Gör vad du vill Robin, jag kunde inte bry mig mindre. Vad jag vill få ut av detta? Det borde väl du ha förstått vid detta laget, eller hur? Jag vill försöka få dig att förstå och lägga ner med det du gör, men du tänker ju självklart inte lyssna på vad jag säger. Du tänker ju bara köra ditt jävla race. Du gör ingenting för att bättra dig!!!!!! Så fuck off and die!

22.30 2010-12-09 skrev robin-of-sweden:
Du är verkligen ond som önskar att jag dör!
Hoppas Karma finns


Haha... Lika bra att bara skratta åt det. Mormor och Mamma ni behöver inte bli rädda när ni läser detta!
Dagens ungdommar skriver sånthär till varnadra varje dag på Internet.

Det sorligaste med denna personen är att han är ANonym oxå, han vågar inte stå för vad han säger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

de där förtjänade du verkligen inte men bra att du svarade på ett moget sätt.

en fråga: var går din åldergräns ( t.ex. 2 år yngre ) för vem du kan ha sex med?

2010-12-09 @ 23:55:47
Postat av: rikard

Ta imte åt dej av allt skitsnack, tror dom e lite avundsjuka att du ser såååå bra ut



2010-12-10 @ 05:55:03
Postat av: Anonym

Du är GRYM! :D

2010-12-10 @ 19:08:35
Postat av: Alexander S

Haters är ett bevis på att du gör iaf någonting rätt ;) right?

2010-12-12 @ 13:24:26
Postat av: Jonas

"Du tänker ju bara köra ditt jävla race."



Hahaha kan inte sluta skratta, vilken idiot.

2010-12-13 @ 21:41:21
Postat av: Nils A

hahaha eehm och hur jävla patetisk var inte den personen då? haha som om du ska skaffa ett liv, jobbar, fin familj, underbara vänner och hobbies! medan den person spenderade sin tid av sitt liv av att försöka dra ner och förnedra dig men inte ens lyckades för du tog det inte hårt liksom!! haha! så jävla fail! det säger mer om den personen än om dig! haha sjuka ruttna jävla! så jävla skrattretande!

2010-12-14 @ 18:00:43
Postat av: caroline e

haha palla den där fjollan :D

2010-12-15 @ 20:19:31
Postat av: Pernilla

Hahaha, jag hoppas också på karma i detta fallet ;)

2010-12-18 @ 00:35:54
Postat av: eric KILLBLOGG!

HHAHAH! "Gör vad du vill Robin, jag kunde inte bry mig mindre" vafan skrev han från början då om du fick föra vad du vill och att han inte bryr sig?

eller vadå, sa han bara så för att han kom på att han inte vet vad han snackar om? ;)

2010-12-18 @ 15:39:25
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: asdaf

Nog för att det är korkat av han att göra sådär, men han har ju en poäng i att du är korkad också, det märker vi på din stavning och dina resonemang, samt dina löjliga försök att låta mogen.

Säkert så kommer inte den här kommentaren ut, men det spelar ingen roll, den är ju till dig.



Kanske ingenting du lider av, men att neka till en objektiv uppfattning där. Se det istället som ett tips om du inte vill framstå som en iq-befriad idiot. Bokstavligt talat. Din blogg är ju ett framgångsmedel så varför inte? Lycka till.

2010-12-18 @ 21:37:11
Postat av: :)

" Ja jag vaknar iallafall inte på fel sida varje dag"

-yeah right!



sjukt omogen kille, om man hade träffat dig i verkligheten hade han /hon avgudat dig !

Du gör din sak & du gör det bra !

2010-12-19 @ 21:02:20
Postat av: Walentine Andersson

Hamna på din blogg av en slump och ville bara skicka ett Heja dig! Hoppas du inte tar åt dig av idioten.



Han e avis och allmänt missbelåten på livet. Synd bara att han låter de gå ut över dig

2010-12-29 @ 00:06:14
URL: http://www.walentine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0