Träningsvärk i magen

Igår var jag först på kalas hos min faster o hennes familj! MIn kusin Smilla fyllde 2 år! Så söt.
Sen åkte jag till sebbe! Han fyllde år och hade fixat fest! Tror vi var runt 12 pers!

Sjukt kul sen när vi blev fulla! Blanddrickan tog typ slut så jag o Zockey fick ta det som blev över, vi döpte hans drink till "är du helt jävla dum i huvudet eller" och min drink till "jälva hora"! SJUKT omoget, men vi skratta som fan när vi såg framför oss hur vi gick till baren sen och beställde våra drinkar!

Tänk att gå fram till baren och bara "är du helt jävla dum i huvudet eller"! hahaha. Så skratta som fan! Tänk på att han är 40 och jag 20... SÅ sköön :D haha.

Sen på vägen hem så ramlade vi på isen. Jag zockey och kat! Vi låg o skratta flera minuter! Sen gick vi till samma ställe igen bara för att ramla med flit :O Helt sjukt!


Suddig bild! Men men! Ska köpa ny kamra :)


Kommentarer
Postat av: Hjertkvist

Låter fint due! :D

2010-02-08 @ 20:05:15
URL: http://hjertler.blogg.se/
Postat av: L

kan inte du lägga upp videoinlägg någon gång? :)

2010-02-08 @ 23:12:11
URL: http://louiseliljestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0