Praktik plats nr1 bokad

Efter nyår så börjar min 10 veckor långa VFU... Jag har tänkte dela upp den och vara 5 veckor på två olika ställen.
Var på interjvu med ett av ställerna idag och det gick bra.
Så Hotell Elite Plaza blir det hälfen av parktiken.
Det är Göteborgs finaste hotell! 5 stjärning såklart! Faaan va nice assså :D haha.





Det andra stället jag ska vara på är inte helt klart än.. Ska på intervju nästa onsdag.
Men förhoppningsvis får jag jobb på något av dessa ställen. Det har många utav eleverna ifrån tidigare år fått ^^

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så läckert. Har ni själva fått välja var ni skulle söka era praktikplatser?

Jag är jätteglad för din skull. Hoppas att det går lika bra på nästa intervju.

2010-11-10 @ 18:38:24
Postat av: Robin

Ja vi fick välja själva, men studiehandledaren har först tagit kontakt med ställerna. För att se om dom tar emot elever :) Tack!

2010-11-10 @ 18:40:36
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Emilio

Grattis Robin bobbin :D

2010-11-10 @ 20:17:41
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: lisa

ååh va kuuul :) grattis! o lycka till på intervjun ;)

2010-11-10 @ 21:37:03
Postat av: Anonym

haha, ofta din mormor kommenterar din blogg? XD

2010-11-12 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0