zombie

Idag har jag kännt mig som en Zombie.. Gått runt jättetrött hela dagen... Sov bara 3 timmar inatt.
Den nya kursen externredovisning söög, fan va jobbigt det va!
Jag har gymmat idag trotts att jag varit så trött... det funka :D haha..

Nu ska jag se Paradise hotell och sedan Ung och Bortskämmd, där Daniel Paris och Olga ska vara med. Kul :D


Sen vill bara säga att jag hatar ordet "bög". Det låter så fult... Används ju oftast i negetiva sammanhang tycker jag. När folk frågar är du bög så svarar jag nej jag är gay. haha. Gay means happy and Im happy :D

A gaykiss from Skins ;) Bästa serien ever

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va jag älskar Maxxie i Skins!:D Följer hans twitter slaviskt :D

2010-11-08 @ 20:55:25
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

lorenzo e skit söt

2010-11-08 @ 22:30:24
Postat av: Calle

var ung bortskämd bra??

2010-11-08 @ 22:56:05
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0