Plugg plugg plugg

Jag känner att jag ligger efter i skolan... Men så farligt är det nog inte! Får reda på tenta resultatet nu i veckan. Klarar jag inte den kommer det kännas tungt =(

Titta här vad jag ska plugga på inför tentan om 2 veckor.


Skickade ett dokument till pappa som han skullle skriva ut på jobbet. Visste inte hur stort det var.
Men det var tydligen 400 sidor. haha. Pinsamt för honom ^^


Appropå Pappa. Han fyller år imorgon! Det firar han och mamma med att åka till Palma (Mallorca). FUSKIGT
GRATTIS PAPPA <3

Jag och Pappa i Thailand... Ohh vill med åka till solen :(


Kommentarer
Postat av: Calle

THAILAND ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-21 @ 18:58:29
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0