Sthlm helgen

Jag har haft en jättebra helg uppe i huvudstaden!
Fredagen har jag ju skrivit lite om! Det va en skitrolig kväll.. Råckade bränna 1200 kr :S inte okej asså.

Sen på Lördagen drog vi in till stan och kollade kläder osv... Efter det drog vi hem till Lisa och gjorde massa olika drinkar, hon hade sjukt mkt hemma! Vi gjorde mojitos, grasshoppers, cosmopolitan, p2 och p3 :D
Sedan droog vi på förfest på Kungsholmen där vi träffa bland annat Tomaz..
Sedan drog vi till Zipper! Sjukt kul natt :D

Bilder:

Grasshopper... MUMS. Vit-kakaolikör - Mintlikör och Mjölk (grädde)






Agnes var tydligen på Zipper den Lördagen... Jag hade dansat in i henne 3 ggr.. Synd jag inet såg henne.. Hon är ju så kort. (Fick höra det av hennes bästa killkompis på qx dagen efter) :P


Kommentarer
Postat av: Williammarklund

låter som en bra helg tummen upp (Y)

2010-10-25 @ 19:35:34
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice, frågestund snart ? :)

2010-10-25 @ 20:30:56
Postat av: lisa

muuums ! :)

2010-10-25 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0