Vad hände?!

Hade en helgrym natt!

Började med kalas hos mormor! Hon hade gjort jättegoda tårtor. Så tack mormor <3 Vet att du läser min blogg ibland ;) hehe.

Efter det åkte jag hem till patrik och umgicks lite! Men han skulle jobba ikväll. Lisa ringde mig och hade tråkigt, så jag tog med henne till Vasastan. Där Fadde o Isa satt med två till söta tjejer.
Vi beställde drinkar, cider och shotkannor. Shit va fulla vi blev. Sen drog vi vidare till gretas!
Där folk bjöd oss hus mkt som hellst! Galet. Vi dansade så att svettet ran.

Har minnesluckor! Gick o snacka med en kille efter jag gått av bussen och va på väg hem, ingen aning vem han var.
Han vågade inet säga vart han bodde när jag berätta att jag va gay. HAHA. Han va nyinflyttad här i Nödinge. Stackars kille :P

Blev inga kort eftersom kvällen va så spontan!

Nu ser jag fram emot MTV music award inatt! Gooo GAGA and BIEBER ^^ 


Kommentarer
Postat av: T

Ska också se på det! Kommer bli Awsome!

2010-09-12 @ 21:41:49
Postat av: Mormor

Jag läser inte din blogg i bland, Robin. Jag läser den alltid.

2010-09-12 @ 23:16:48
Postat av: Anonym

NICE BLOGG DU HAR! allt bra med dig?



En modeblogg! Både tips till tjejer o killar m.m.

Följ & Kommentera! skulle vara snällt & uppskattat! =)

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-13 @ 08:55:19
Postat av: rebecca

GAGA <3<3

2010-09-13 @ 14:44:40
URL: http://emmarebeccakloepper.blogg.se/
Postat av: amanda

besök min blogg?? :)

2010-09-13 @ 17:14:57
URL: http://maandiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0