Stockholm

Kom upp på fredagen och sthlm va full av snö.. Men hade tur med tåget, bara 30 min sent.
Checkade in på hotellet o mötte senare Carl o Lisa! Vi festade loss på mitt rum... Sen drog vi till paradise där Nanne Grönvall uppträdde... Rolig natt.. Speciellt när vi ramlade på isen :P


På Lördagen klippte sig Lisa hos Kate... Sen dog vi hem till Carl o drack masssa.. Felizia kom dit oxå! Kul!
Sen drog vi ut till Zipper... Felizia ragga på massa tjejer, trotts hon e hetero.. Jätteroligt va det :D
Sen drog vi till Solidaritet... :D


PÅ söndagen va jag på bio och såg Burlesque! Älskar den. Aguilera är min prinsessa :)

På måndagen kom gretas gänget upp! Vi checkade in på hotell Scandic hasselbacken som ligger precis bredvid cirkus.
Vi förfestar lite sen va det dags att dra in på galan. Riktigt kändistät! SÅ kul o se alla bekanta ansikten :)
Vi vann tyvärr inga priser, men hade jättekul ändå!
Jag dansade massa med timoteij tjejerna. Dom va hur söta som hellst... Ska se till att dom kommer till Gretas snart :)

Se video när jag dansar loss med Timoteij på deras facebooksida. http://www.facebook.com/timoteij.official?ref=ts&v=wall#!/timoteij.official

<3

Kommentarer
Postat av: Emilio alex Milton

Fan vad ung Maria såg ut på bilden :o fint !

2011-02-16 @ 18:17:23
URL: http://Stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0