Typiskt

Åhhh jag har varit ute efetr att köpa en iphone 4 i flera veckor nu... Den har varit slut inne i gbg sen julafton typ.. Så idag hade dom äntligen telefonen inne när jag gick dit...
Hon tog fram den och skulle bara fixa alla registreringar och grejer... Men så gick det inte p.g.a att jag har spärrat mitt personnummer...
Blev ju bestulen på min identitet och nån/några tog lån med mitt personnummer i början av året..

Ajaaa... får vänta ett litet tag till nu då! :(

Ikväll ska jag festa iaf=) Carl och Lisa ifrån sthlm är på besök, det ska firas med en galen utekväll:)
Skönt att va ledig ifrån jobbet 2 helger irad :O :)

På onsdag börjar min Praktik på Systembolaget, va där och pratade med buktischefen igår. Han är trevlig ;)


Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 10:07:29
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0