Länge leve tjockisar!

Sha sha bloggen! hahahahahahaha, vad äre för fel på han ( krilleboi) och kissie? offer!


 robin h**an har ju slutat blogga, säger han iaf...men han kommer börja igen så fort tjockisen får tid!

Hhhaha ska berätta vad robin gör just nu , han står vid speglen och spänner sig och dansar till gaga guuuuud!
 ( han pillar på sitt håt oxså...självklart) hahaha

har ni sett robins lilla tv? hahaha stenåldern är den ifrån, mobbad är den! 

iaaaaf ville ba se hur kul detta va ..och de var ..såå här kul.... -.- sug.

( han tar sig på snoppen) hahahaha

 pitcka materina! ....BTW gurkan på BB äger fett mkt!


bitch slappppp / DJ Nitus ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG UPP BILDER PÅ ROBIN!! ;)

2011-03-18 @ 15:00:35
Postat av: Anonym

feeettt nice att ett inlägg komm igen.. iaf jag slutar inte kolla in bloggen.

lägg upp bilder..hahah

2011-03-19 @ 20:51:18
Postat av: Anonym

love u robin

2011-03-20 @ 00:35:54
Postat av: Anonym

saknaden e stor...

2011-04-21 @ 21:40:38
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

shit vad alla gilla gurkan :P

2011-05-05 @ 19:51:16
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Thierry

Hela mitt liv har jag haft en dröm om den dagen då jag får bättre ekonomi. Då ska jag förverkliga min dröm genom att hjälpa svårt drabbade barn i världen. Idag är jag där och är redo att bidra. Jag har producerat en låt enbart för det ändam...ålet och hoppas att mina vänner kan hjälpa mig genom att sprida denna låten vidare... Jag är inte ute efter pengar utan bara ute efter att väcka er till att öppna era ögon och se det jag ser... All kärlek till er som vill hjälpa mig att uppnå min dröm. Fyll tårar och glädje med denna låt och de bilder du ser. Berätta om detta till dina vänner för det är bara så det kan spridas runt i världen. Tack än en gång. ♥ kärlek till er ALLA. ** LET´S DO SOMETHING **



http://www.youtube.com/watch?v=AhXTJeVB5-Q

2011-05-06 @ 18:20:31
Postat av: Amanda

Snälla börja blogga igen! :(

2011-05-21 @ 21:32:10
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Robin

Tråkigt att du slutat! börja igen! :(

2011-05-22 @ 22:19:57
URL: http://robinonhult.blogg.se/
Postat av: ervasti

Nä men nu spårar det haha!

2011-06-07 @ 17:14:13
URL: http://www.sebastianervasti.com/
Postat av: Alexander

Börja blogga igen! Gillar din blogg :(

2011-07-07 @ 00:35:57
URL: http://mellgrens.blogg.se/
Postat av: eevee

När du tar en bild plockar kameran upp och förstärker tex: skuggor under ögonen, finnar, ärr, färgskiftningar osv... Har ni aldrig hört ordspråket "kameran lägger på 10kg"?



Att få en korrekt bild av en person med en kamera är ingen lek, eller jo! Om kameran skulle fungera som människors ögon, vilket den inte gör. Alltså behöver nästintill alla bilder någon form av retushering. Då speciellt fotografier av människor där man ofta behöver färgkorrigera, dämpa eller förhöja detaljer i bilden.



Har du någon bild som du vill få retuscherad? Kanske till ditt CV, din facebook eller ditt körkort.

Eller någon annan bild som du vill få förbättrad?



Hör av dig till mig =)

2011-07-10 @ 15:13:19
URL: http://www.nattstad.se/eevee
Postat av: Malin

Tummen upp!

Postat av: danielle tipping

Im from Wales in the UK, I been talking to a person online for a few months who has the same pictures as you. I grew a relationship with the boy who was apparently you under the name of "ALEX RIGHEM" on facebook and formspring who has now deactivated his account when I tracked your page under suspicion that he was a fake. It feels weird now looking at your pictures knowing the person who I thought was you isn't and I don't know the real you at all. The police couldn't do anything about this as he didn't meet me (don't even know who this pervert is), but planned to and god knows what would have been done as it weren't even you. I know you don't go on this and you probably wouldn't understand English but I thought I'd say that someone in London is posing as you talking to me and many other girls from WALES. Not even knowing who it is now puts me at danger and I wish the person I talked to was actually you. I thought Id just let you know, Please get back to me, and I hope you speak English, Danielle Tipping.

Translator sorry!



Im från Wales i Storbritannien, har jag prata med en person på nätet för ett par månader som har samma bilder som du. Jag växte ett förhållande med pojken som var som synes du under namnet "Alex RIGHEM" på Facebook och formspring som nu har avaktiverat sitt konto när jag spårade din sida under misstanke om att han var en bluff. Det känns konstigt nu att titta på dina bilder känna den person som jag trodde var du är och jag vet inte den verkliga dig alls. Polisen kunde inte göra något åt ​​detta eftersom han inte uppfyllde mig (vet inte ens vem det perversa är), men planeras och gud vet vad som skulle ha gjort som det var inte ens dig. Jag vet att du inte går på detta och du skulle förmodligen inte förstår engelska men jag trodde jag skulle säga att någon i London är poserar som du pratar med mig och många andra flickor från Wales. Inte ens veta vem det är nu sätter mig vid fara och jag önskar den person jag talade med var faktiskt du. Jag tänkte Id bara låta dig veta, gärna komma tillbaka till mig, och jag hoppas att du talar engelska, Danielle Tipping.

2011-07-15 @ 00:21:17
Postat av: Answer to danielle tipping

Answer: Yes many people takes Robin's pics because he is so hot but the truth is that he is gay and loves it.



But just so you know, NEVER TRUST SOMEONE YOU MET ONLINE. I mean, if it's just pictures then you can't know if the person is a faking or not. So beg the person to show him in skype or something so you can SEE and TALK to him to know. XOXO!

2011-07-16 @ 20:38:42
Postat av: Anonym

Uppdatera din jävla bög!

2011-07-16 @ 20:40:32
Postat av: JohnAnderssonW

Är det inte på tiden att byta bloggdesign?

2011-08-17 @ 18:52:47
URL: http://johnanderssonw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kan du inte börja blogga igen?? Snälla!:)

2011-10-01 @ 00:32:21
URL: http://nattstad.se/wikiz
Postat av: Amanda

Snälla börja igen, saknaden är stor! :(

2011-12-23 @ 03:41:29
URL: http://nattstad.se/wikiz
Postat av: Anonym

Åh vad glad jag vart när jag såg att sista kommentaren var den 23 december, för några dagar sen bara. ROBIN WE WANT YOU BACK!! :'(

2011-12-31 @ 04:30:23
Postat av: Hannah

Fan vad jag är sur för att du är gay! Du är så jävla snygg och rolig! puss <3

2012-03-08 @ 22:37:15
Postat av: Amanda

Har sagt det förut och säger det igen, börja blogga igen snälla sötnos!:)

2012-03-26 @ 01:14:45
URL: http://nattstad.se/wikiz
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-22 @ 15:51:43
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-05-20 @ 01:06:29
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0