Godaste bakismaten ever


Igår var det fest på Park Lane, dock utan kamera... Men det va skitkul, förfest på Park lanes hotell och massa dricka.
Andreas lyckades både va brunare o fullare än mig =/ 




Bakismaten idag var helt underbat. Grillad kyckling och potatisgratäng med sallad o tatziki. Fick nästan orgasm när jag började äta, var så grymt hungrig. Iskall coola på det också! MUMS


Oj, dem måste haft en stor grill där borta.. neh men det pågår faktist en stor skogsbrand här.. Hoppas inte den kommer närmre, då blir jag rädd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad fusk som är hungrig bakis :D

2009-04-25 @ 19:06:22
Postat av: andreas

vem är bäst? jo jag ^^, både brunare och fullare (y)

2009-04-25 @ 19:19:28
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hm - skogsbrand, vart då? och håller med om att de verkar vara den godaste bakismaten!!

2009-04-25 @ 20:04:30
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0