Så tränar jag


Just nu brukar jag träna 4 gånger i veckan. Det blir ofta Mån,Tis, Tors och Fredagar.
Jag kör inte driekt efter något schema, tror träningen blir för ensidig då.
Jag försöker träna igenom hela kroppen på en vecka.
Te.x.
Mån: Bröst & triceps
Tis: Biceps & rygg
Tors: Mage & Axlar
Fred: Rumpa & ben


Hatar att träna ben, det är tråkigt, men man måste ju... Annars ser det konstigt ut.
Bristen på min träning är kondition... Borde ut och springe en gång i veckan, men orka =/



Efter träningen dricker jag proteinpulvret Micro Whey Active som du kan beställa på http://www.svensktkosttillskott.se
4 kg för 550 kr.


Hoppas min kropp är riktigt het om nått år


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey robin =) vad har du för läggning ? :)

är du bi som krille ? =D

2009-04-20 @ 23:42:08
Postat av: Robin

krille är gaaay, and so am I ;)

2009-04-20 @ 23:45:17
Postat av: Anonym

neej men ärligt?

skulle vara kul att veta haha

2009-04-21 @ 01:28:54
Postat av: robin fröström

En målgrupp endast en gång i veckan? Det var inte bra. Kör axlar med biceps och rygg. Magen varanan dag, det sista du gör innan du lämnar gymmet.



Då får du torsdagen fri och kan köra bröst och triceps igen. Annars underhåller du bara musklerna och bygger inget juh :)

2009-04-21 @ 15:31:50
URL: http://stilrobin.com
Postat av: Robban

Tjena Robin!



Verkar som ett schysst träningschema. Glöm inte bort att strectha också o att kroppen mår bra av att ta nån massage då och då. Adda mig gänra om du vill ha lite tips på träning!



//Robban

2009-04-21 @ 22:20:40
Postat av: ricke

tjena robin!



tycker du de är bra?om inte så köp WNT's och deras grejer!båda pulver och tabletter är skit bra!

2009-05-03 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0