Torsdag

Idag åkte jag in till stan och träffade Sebbe. Han va jättesöt med sin nya röda fluga! haha.
Han köpte en röd vårjacka på H&M.
Sedan träffade vi Jennifer och hennes kompis... Vi satte oss alla fyra ock käkade glass på rådhusplatsen, jag köpte den nya Sandwish glassen.

Ni ska veta att en runda på stan med Sebbe är jävligt rolig, han hörs nästan över hela stan.
När han ska kommentera någon så gör han det så högt att personen hör (om det inte är för elakt, då säger han det tystare)


Dagens Outfit


Härligt väder


Sebbe visar sin jacka för Jennifer

 
Jag steker i solen!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Weehoo, mysigt vare <3

Och ja , stan med Sebbe e kul

" Harre gud, jag kan inte konsentrera mig i detta oväsen är det världskrig där bakom eller " xD

2009-04-03 @ 11:49:54
Postat av: En som tycker du är het! ;$

DU ÄR SÅ GRYMT HEEEEEEEET!!!!!!!!! :O ;$;$;$;$;$;$;$;$;$

2009-04-03 @ 13:33:27
Postat av: En som tyckerdu är het! ;$

DU ÄR SÅ GRYMT HEEEEEEEET!!!!!!!!! :O ;$;$;$;$;$;$;$;$;$

2009-04-03 @ 13:34:37
Postat av: johanna

riktigt snygga byxor, love them!

2009-04-06 @ 11:29:52
URL: http://johannisen.devote.se
Postat av: alexander

önskar att jag passade i röda jeans :( haha

2009-04-08 @ 00:07:39
URL: http://alexanderaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0