Årets

Årets :)
Vädret! Tycker jag har varit bra i år! Sommaren regnade inte bort och vi fick snö på julafton!

Årets :'(
Michael Jacksons död=/ FY fan va hemskt. Typ den ända levande legenden vi hade dog!
Han var bäst! Hans musik alltså <3 RIP

Årets :(
Våld och olyckor! Ungdommar som dricker och dödar varandra! Hände det inte typ 3 gånger iår? Hemskt.
Kriget i mellanöstern suger ju med! Att det aldrig tar slut. Dom lever ju för fan på tidigt 1900 tal verkar de som.   

Årets låt
SVÅRT! Men jag säger bara Lady Gaga, Black Eyed peas och David guetta!
Valet står mellan Bad romance, When love takes over och I gotta feeling!
Tror Guetta vinner här alltså! =)

Årets Film
Flickan som lekte med elden! <3

Årets blogg
Min såklart ;) 

Kommentarer
Postat av: täss

håller med i allt, och framför allt om att michael jackson dog. detta är ett år vi alla kommer minnas, även jag. sen våldet och skiten, det har sjunkit i åldrarna, det märker man. när en sextonåring åker dit för överlagt mord, då är det fan illa. det är nästan så jag börjar tänka om sverige börjar bli lilla usa. och jag vet inte om det är kul eller bara jävligt dåligt, iom att vi inte har något los angeles över huvud taget ;D hahaa. nä, ha ett förbannat gott nytt år! inte för att verka stalker, men vi sågs på park lane någon gång på queer i augusti. äh, skitsamma, du har sjukt mys blogg och det är det jag diggar! sorry för den sjukt över amitiösa kommentaren! men gott nytt jävla år :D

2009-12-31 @ 03:24:09
URL: http://lisemunk.devote.se/
Postat av: avard

Gott nytt år & tack för ett underbart bloggläsande år!

2009-12-31 @ 13:06:37
URL: http://hannahoavard.blogg.se/
Postat av: d

<3

2010-01-01 @ 02:03:36
Postat av: Henrik Andersson

Neej I gotta feeling är bättre (A) min å patriks låt ^^ :D

2010-01-07 @ 16:14:35
URL: http://sunshineboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0