Bakis fast ändå inte

Kände mig sjukt bakis när jag vakna i morse, men hade ju inet drukigt något igår.
Jag hade huvudvärk och va så hungrig att jag mådde illa. Men men.

Igår var jag hos sebbe och kollade på Idol! Fan va bra att Erik vann! Hade varit katastrof annars :O
Sen började jag jobba vid 23... Efter jobbet drog jag o 3 andra på jobbet till max.. Vilket jag ångrar, tog typ 30 min innan vi fick maten. Sen käka vi nästan 30 min.. Slutade med att jag var hemma kl 6.


Har fått reda på att mina föräldrar läser min blogg ibland :O Det får dom väl göra, men ibland kanske man skriver saker man kanske inet vill att sina föräldrar ska veta! Men skit samma!

Söta iallafall :D


Kommentarer
Postat av: bebbi

HAHAHAHA, jag älskar att dina föräldrar läser din blogg! :D Vi hörs i veckan så tar vi en lunch <3

2009-12-12 @ 22:39:08
Postat av: Gun

Och mormor också. Inte svårt att räkna ut varför du och dina bröder har blivit så snygga.

2009-12-17 @ 14:29:09
Postat av: hannah

2009-12-18 @ 13:06:20
Postat av: hannah

det där hotellet är i tahiland va? :)

i kata beach? (;

2009-12-18 @ 13:06:58
URL: http://hannaakaras.blogg.se/
Postat av: hannah

åhh, har du också vatt där? :)

när varu där? (;

2009-12-18 @ 13:47:32
URL: http://hannaakaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0