Lilla julafton

Ja idag är det lilla julafton, som vi alltid kallade det när jag o mina bröder va yngre! Haha.
Detta betyder att morfar o hans sambo är på besök! Vi käkar mat, spelar spel och delar ut julklappar!


Vi spelade julklapps spelet! Sjukt roligt! Slutade med att jag fick en julklapp! Mamma och pappa fick inga :O

I packeten döljde det sig: servetter, kalender, trisslotter, choklad, VÖRTBRÖD, nyckelskåp och bananchips.
Jag fick kalendern! haha.


Blää ful bild.. Men dagens tröja. Emilio 599 kr på mq! Så sköön!

Nu blir det snart gröt. Sedan massa julklappar! =)

Kommentarer
Postat av: mariana DG

galet snygg tröja

2009-12-23 @ 21:48:30
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0