Min dag

Börjar med att Anita kommer hem till mig precis när jag vaknat... Hon vill att jag ska följa henne till tandläkaren, för hon vågar inte gå själv! HAHA.
Sen åker vi till stan... Jag träffar Patrik och Kat! Vi drar o käkar på restaurang och sedan går vi på bio!
Elin kunde tyvärr inte följa med =/ Hon blev inkallad på jobbet, synd, längesedan jag träffade henne.

Vi såg på Luftslottet som sprängdes. Den var bra, älskar dom två första filmerna! Och i denna tredje, som är den sista, så får Lisbeth äntligen sin röst hörd. Även om det mest var tack vare Mikael... AJA.

Imon börjar en ny kurs i skolan. FISKKUNSKAP! Haha...


SOL idag o jag va glad <3


Kommentarer
Postat av: Stickan

Fiskkunskap? Endast i Göteborg min kära.



Alla rensar fisk i Göteborg!

2009-12-02 @ 12:23:10
Postat av: jana

sjukt bra film:D

2009-12-07 @ 21:22:04
URL: http://ineedamantomakeithappend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0