Storbloggare? Nej tack

När jag bytte Design så fick jag en kommentar som såg ut såhär:
Vaoooov det är grymt snyggt!
Nu ska du bli Sveriges största bloggare!!
Du har alla förutsättningar och jag unnar dig verkligen det!

Jag tänkte kommentera detta lite.
Jag har förutsättningarna till att bli en stor bloggare! Jag vet vad jag ska göra och vad som krävs för att man ska bli en stor bloggare. Vill jag? svar NEJ.

Jag vill inte bli känd tack vara att jag snackar skit, hänger ut andra på bloggen, umgås med andra kända bloggare bara för att få fler läsare. Hur falskt är inte det lixom?!

Jag har typ aldrig snackat skit om någon på min blogg, men jag vet att om jag börjar med det så kommer läsarantalet öka. Ganska tragiskt med sant. 

Amir (GAYBLOGGEN.SE) hade ju inte varit någonting utan sin kissie och sitt skitsnack. Eller? Hur många läsare hade han haft om han inte umgåtts med kissie och reta upp andra bloggare som te.x DennisM och rahlenfelt?
Detta var bara ett exempel.

Kom ihåg en gång när DennisM hade kommit på värsta historien om en händelse på krogen, som inte alls var sann. Bara för att reta upp denna personen han skrev om och få fler läsare.
Folk vill läsa om bråk och skvaller.

Då kanske motargumenterar mig och säger att jag snakcar massa skit i detta inlägget, men skriver bara mina teorier om hur man blir en stor bloggare.

En sak till ni kanske motargumenterar kan vara att jag umgicks med Krille (rahlenfeldt) uppe i Sthlm. Det gjorde jag inet för att han har stor blogg, utan för att vi kännt varnadra i typ 3 år.

Så jag tänker fortsätta ha min blogg som den är... Inte vara falsk, snakca skit och umgås med folk bara för att få fler läsare. HAHA.

Provocerande? japp! Men jag har inget emot dom... Vill dom vara kända på det sättet så varsågod!
Tycker deras bloggar är bra! Dom är engagerade som fan.
Men inget sätt jag skulle vilja bli känd på! Tror dom har fler hatläsare än "fans" som läser deras bloggar.

Sedan en till sak. MODEBLOGGAR. Hallå.. Precis som att säga, "hej köp samma kläder som mig!"
Hur kul är det ? Tips och sånt är kul att ge sina läsare, men mode och klädstil är något personligt tycker jag!
Man ska ha egen smak och inte påverkas för mycket av andra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Man kan bli stor utan att snacka skit :D

Jag tycker din blogg är jättebra, fast du skulle uppdatera oftare då skulle den vara ännu bättre :)

2009-12-21 @ 22:36:40
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: Erica

Riktigt bra skrivet! :)

2009-12-21 @ 22:55:45
Postat av: Anonym

m faktiskt, skulle du uppdatera lite oftare per dag hade din blogg vart sjuuuuuuuuuuuukt bra =D

2009-12-22 @ 00:26:21
Postat av: x

d e sant , men jag vill att ha mer uppdateringar och spänning i bloggen och det händer oftast om man e stor

2009-12-22 @ 00:38:46
Postat av: Anonym

uppdatera!

2009-12-22 @ 00:55:00
Postat av: Anonym

Jaa exakt uppdatera oftare :D, eller skriv större inlägg

2009-12-22 @ 00:57:59
Postat av: douglas

u go girl

2009-12-22 @ 01:06:59
URL: http://robindouglas.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hur kan du säga att dom är bra när du riktar massa dåli kritik till dom i inlägget?

Om du tycker dom är bra skulle du inte påstå att det bara är en massa skit snack!

Det kanske är dags för dig att börja en ny trend med ärliga bloggar i sådana fall!

De du skriver om dom är ju inte särskilt snällt direkt. Det är ju inte särskilt rätt

2009-12-22 @ 01:48:28
Postat av: André

Kör på din egen stil, funkar alltid bäst :)

2009-12-22 @ 10:13:21
URL: http://sjoddin.blogg.se/
Postat av: Anonym

melinda har nog mens, skit i henne

2009-12-22 @ 12:28:20
Postat av: Sajmon

Följer din blogg slaviskt (:$) fast d skulle vara roligare med fler uppdateringar! ^^

2009-12-22 @ 18:42:44
Postat av: Jonte

men din blogg har ju inte så jättemånga läsare. Jag läser mest för att du är vacker. Samma med Dessies blogg.

2009-12-25 @ 21:31:30
Postat av: mattsadiku

du är bara avundsjuk!

Dom snackar skit, men du vill bli som dom fast du kommer aldrig lyckas!

2009-12-25 @ 22:00:11
URL: http://mattsadiku.blogg.se/
Postat av: Stefan

The beauty lies in the eyes of the beholder heter det :)

2010-01-21 @ 22:31:02
Postat av: Anonym

Man får inte glömma att Sverige bara är en liten byhåla, alla vet vem alla är. 9 miljoner.. det är ingenting! Det är som gjort för skvaller

2010-01-21 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0