Två dagar kvar till nyårsafton!

Nu vet jag ungefär hur min nyårsafton kommer se ut!
Ska hem till Elin vid 15 tiden. Laga lite mat och förbereda tillsammans med henne och Felizia.
Sedan kommer det kanske 5 pers till! Då blir det middag, skumpa och förhoppningsvis raketer vid 12-slaget!

Efter det går min spårvagn emot stan vid 00.40! Ska till Gretas för att jobba!
Jag har inget emot detta upplägget alls! Får träffa underbara vänner på middagen och sedan träffa mina underbara arbetskamrater och gäster på gretas!

Blir nog skitbra!!!

Nyårsoutfiten är nog bestämmd oxå! Men den får ni se då!

Nu sa jag snart till gymmet.. Sen hem till Patrick och se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0