Centre Stage - turn it up

Detta är tredje kvällen i rad jag kollar på film hos en kompis.
Denna kvällen var jag hemma hos Anita. Hon hade bakat typ en sockerkaka med grädde och hallon på, det var gott.

Sedan satte vi på en film som hette Centre Stage - Turn it up. Hon sa att det var en skit snygg kille med i den. Så kollade jag vad han hette, han hette Kenny Wormald. Det kände jag igen, för den snubben var mitt ex besatt av.
Efter filmen förstod jag varför... Kolla bara på detta klippet ifrån filmen. HETT!




Kommentarer
Postat av: Loo

han var väl inte så värst snygg, men hon var :P

Men båda var riktigt duktiga på att dansa ;D

2009-02-06 @ 16:22:05
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0