Jag är stolt över mig själv

Har jobbat som fan denna helgen. Men tog ledigt ifrån Gretas på lördagen. Slutade 22.30 på Mc Donalds.
Men jag fick gå en timma tidigare... Jag var på sånt jävla festhumör, så jag drog ut på krogen (jobbet) haha.
Festade som fan och hade skitkul. Blev väldigt full och det var ju inte så smart eftersom jag började jobba kl 12 idag (söndag).

Jag mådde skitdåligt när jag vaknade och jag kunde inte ens gå rakt, men det var bara o dra till jobbet. Ställa sig och göra hamburgare i 4,5 timmar! FYFAN de var det värsta jag varit med om, mådde illa, var allmänt seg, trött som ett svin. Kan säga att 4,5 timma känndes som 10 timmar.

Nu är jag klar med denna helgen iaf! Han både festa och jobba järnet! Nu är jag ledig i två dagar. Har tid och uppdatera bloggen lite mer då ;) HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst för dig ja ;D

2009-07-26 @ 18:53:04
Postat av: avard

Vilket MC jobbar du på?

2009-07-27 @ 11:28:08
URL: http://avard.blogg.se/
Postat av: Angelica O.o again 8'D

Heeeeeeeeeejjj :D

haah, najjs, Grattis :'D de hade jag aldrig orkat O.o

ohh, hoppas du mår bra 8'D Hejj då xD

2009-08-02 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0