Ryktern

Det finns alltid ryten om personer som många vet om...
Många vet vem är jag. Eftersom att gayvärlden är så liten, alla har pratat med alla.
Sen är det många som känner igen mig ifrån bilddagboken.

Det jag vill ta upp i detta inlägget är rykterna som går om mig! Jag tycker dem är ganska orättvisa, men jag orkar inte bli arg för jag får skylla mig själv.

Jag får ofta höra när jag pratar med någon ny människa att "ah mina vänner säger att du knullar runt med alla".
Idag till expempel så snakcade jag med en kille (som bor långt här ifrån). Han hade skickat en bild på mig till sin kompis. Då hade hans kompis sagt såhär "han knullar med alla och jobbar på en gaykrog till och med".
Denna personen som sagt detta har jag ingen aning om vem det är.
Så jag blir lite lessen när folk säger så.
Det är bara två personer som vet ungefär hur många jag har haft sex med. Jag vet knappt själv exakt, för jag ränkar inte.
Vet att det inte är över 20 pers iallafall. Och det tycker inte jag man kan kalla "knullar runt med alla". Jag menar jag är fan 20 år.
Jag känner sånna som till och med är yngre än mig som har haft sex med över 50 pers.

Jag hade kunnat haft sex med jättemånga om jag velat, men jag tycker sex är ganska överskattat. Det är bara bra om känslor är inblandade.

Det med att jag jobbar på gayklubb, det har inte bidragigt till mer sex kan jag säga er. Har faktist inte tagit hem en ända person efter jobbet! Suck on that

Det jag vill få sagt är bara att ni ska inte lyssa på allt ni får höra, för det är ofta avundsjuka personer som säger sånt.
Antingen för att dem inte kan få mig, eller för att hindra någon ifrån att prata med mig, för man känner sig hotad.
- Nej, prata inte med honom, han knullar med alla och kommer playa dig, ta mig istället

typ så

Egentligen borde jag inte skriva detta och försvara mig, men hatar när folk får fel uppfattning av mig!
men som jag sa ibörjan, jag får skylla mig själv för att jag är så oanonym. Jag hade kunnat vara mer osynlig, då hade inte så många vetat vem jag var och inte så många ryktern hade gått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

robin dedär va bara bra, folk e så himla äckliga.

du visar bara att du står på dig !

:)

2009-07-09 @ 23:14:04
Postat av: Anonym

2009-07-09 @ 23:15:31
Postat av: Lisa

bra skrivet!

2009-07-09 @ 23:41:29
Postat av: Anonym

Gillar din blogg grymt mkt,

Du verkar vara en jättego kille :)

2009-07-09 @ 23:58:36
Postat av: johan

att folk orkar altså.. :)

2009-07-10 @ 00:30:15
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

att folk orkar bry sig!

om nån knullar runt (säger inte att du gör det) så låt dom göra det! det är deras eget val! vissa tycker om sex, och väljer därför att ha det!

om nån har nått emot det så kan dom gå och säga det till den personen öga mot öga och inte snacka till andra, men men är dom avundsjuka!

appropå rykten har jag hört att du tagit med 1 hem från jobbet en gång :)

2009-07-10 @ 01:02:02
Postat av: Robin

sv: bra sagt...

och nej, det ryktet stämmer inte, inet tagit med någon alls efter jobbet!

2009-07-10 @ 01:04:45
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: johan

sv; exakt, men fick du gå på gruppintervju du med :P? nått spec jag ska tänka på :P?

2009-07-10 @ 01:25:06
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: johan

sv; okey, tack ^^ Får hoppas att det går vägen :P

2009-07-10 @ 01:57:11
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: davidsundgren

man får aldrig en andra chans att göra ett första intryck

2009-07-10 @ 02:19:53
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Johan - döv och bög

"men jag tycker sex är ganska överskattat. Det är bara bra om känslor är inblandade." exakt. känslor måste inblandade, annars är sexet kass.

2009-07-10 @ 11:10:23
URL: http://mercid.se
Postat av: Daniel

Rykten ska du skita blankt i!

Det har jag gjort hela mitt liv!!!!

2009-07-10 @ 12:01:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

okii:P

var värt att höra efter :P

2009-07-10 @ 12:50:25
Postat av: Micheal Jackson

Gör världen en tjänst, HÄNG DIG!

2009-07-10 @ 13:43:11
Postat av: linnea.l

Pzerros på bdb har tagit dina bilder.

2009-07-10 @ 13:58:47
Postat av: D

du som skrev..häng dig...gör du världen en tjänst själv o skaff ett nytt liv!



dumma tönt! ofta man skriver så!



btw Robin du är snygg ^^

2009-07-10 @ 15:30:59
Postat av: pontus

Stå på dig grabben, tycker att det var sjukt bra skrivet! Skit i vad alla andra säger, brukar oftast vara såhär kring det här.



2009-07-10 @ 17:12:06
Postat av: Carro

Bra skrivit!

Du verkar dessutom vara en riktgit skön kille!

2009-07-10 @ 17:25:10
URL: http://carolinestjarnborg.blogg.se/
Postat av: Böörniii

Tycker det var bra att du skrev ur dej lite galla och inte sparar på allt som du får höra.. Sen har du bra värderingar jämtemot sex, det är, enligt mej, nåt som man gör om man har äkta känslor för varandra. Jag har till och med aldrig gjort det, men har blivit erbjuden ett par gånger.. men som sagt, det var inga intima känslor inblandade där.. Du är en riktigt bra kille.. följer din blogg hela tiden.. Kram på dej.. //Böörniii

2009-07-10 @ 22:03:03
URL: http://lifeofbjoern.blogg.se/
Postat av: Fallee

Skit i vd alla andra säger! Du verkar vara en sjukt bra kille:)



En fråga, är du homosexuell? (inget fel med det!!)



take care, kram:)

2009-07-11 @ 00:57:19
URL: http://falleebackman.blogg.se/
Postat av: c

är man singel är man singel, då får man göra vad fasen man vill. utan att ngn ha säga till om. Det gäller att inte lägga ner energi på allt trash.



träffar du sedan en du verkligen tycker om och den personen inte kan acceptera hur många du vart med.. ne... då kanske den personen inte tycker om dig så mkt iaf.. bara gå vidare.



bara den rätta tar en för den man är och inte gräver upp gammalt skit. good luck!

2009-07-11 @ 09:34:16
URL: http://followthebeat.blogg.se/
Postat av: johan p

innan jag läste din blogg fick ja reda på att du är gbg lilla slampa!

2009-07-11 @ 14:33:02
Postat av: R

Äsch bry dig inte om alla rykten!

Folk som pratar om andra har verkligen inget liv..

Kör ditt race istället, du vet vad som är lögn och vad som är sanning; det är endast folks avundsjuka som speglar hur de själva är som personer och det är du alltför smart för att ens ta till dig; så stå på dig!

2009-07-11 @ 14:51:51
URL: http://rikardandreas.wordpress.com
Postat av: Milla

Tycker att du ska stå på dig, och inte ta åt dig av vad andra säger. Det kan vara svårt ibland men avundsjuka skapar rykten.

2009-07-11 @ 15:05:42
URL: http://millyssunshine.webblogg.se/
Postat av: Ekan

stå på dig robin! :)

2009-07-11 @ 16:30:14
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: A****

hittade din blogg på bdb tror jag, o blev så glad (haha) när jag läste att du var gay. Jag menar... äntligen en snygg kille som e gay men inte stereotyp-gay (dvs. hand moves, nasal röst, feminin osv)

Är själv bi (fast gillar killar mer) och jag gillar verkligen inte bloggar och har inte följt en enda, någonsin. Men det verkar som du har tagit den bloggoskulden nu hahaha. Och så har du fått en till bdb bevakare! Feg som jag är bevakar jag anonymt däremot.

För att det kanske inte ska kännas FÖR obehagligt (även fast det säkert händer titt som tätt) så kan jag säga lite snabb om mig bara.

Optimistisk 90:a som bryr sig mycket om sitt utseende, fast på ett diskret sätt. Ogillar feta människor, älskar mat. Äh haha det får räcka, vet inte ens om du kommer läsa det här överhuvudtaget!

2009-07-11 @ 18:30:21
Postat av: s

bra att du står på dig :)

2009-07-11 @ 19:55:35
Postat av: Jezper

Stå på dig, Visa att du inte är svag.

Rykten finns det alltid, och precis som fördomar är dom oftast byggda på avundsjuka, svartsjuka eller på "osäkerhet". Dessa rykten hittas oftast på av någon som absolut inte vet någonting om dig. Därför skall rykten inte läggas så stor energi på. Förstår precis hur du känner, Som du vet har jag vart i samma situation. Håll huvudet högt!

Jag tycker om dig, Och har inte hört något om dig :)

Kram !

2009-07-11 @ 20:52:20
Postat av: joey(egentligen inte mitt riktiga namn)

jag vet att det är jobbigt att få såna här kommenterer och rykten. men jag tycker inte att det finns en enda anledning till att slösa någon energi på det. du ska inte klandra dig själv över alla rykten för de säger bara mer om dem än om dig.

jag älskar dig och jag beundrar ditt mod och din personlighet. fortsätt att blogga och leva ditt liv! så jag kan följa det!;) <3

2009-07-11 @ 22:30:07
Postat av: Stian

Veldig mange mennesker er tilbakestående og reetard, og det må vi nesten bare leve med... :)



Det er greit å ha den holdningen at man driter hundre - null i hva folk forteller, da gidder de som oftest ikke å slenge så mye drit. Det har jeg lært meg i hvert fall ;)



OG det å ha sex med 20 stk er ikke SÅ mange liksom, har venner av meg som nå på en mnd har ligget med 11 stk liksom. Hehe.



2009-07-11 @ 23:43:22
Postat av: Anonym

knulla runt.. vem fan bryr sig?

2009-07-12 @ 11:59:58
Postat av: Bea

Det här kmr låta så töntigt men jag är så glad att jag hittade din bdb och därmed din blogg för du är så härligt ärlig och jag tror faktiskt har hjälpt mig på nåt konstigt sätt fastän att jag bara läst vad du har skrivit.

Och inte för att jag tror att du är så intresserad av det men jag är inblandad i en massa skit men du har hjälpt mig att börja ta mig ur det och jag vill bara säga tack Robin...

2009-07-13 @ 18:13:49
URL: http://lovehatejoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rykten är nånting som självklart alla får uppleva. Vissa är hemska, vissa är brutala, men vissa är också sanna.

Har själv varit med om sådant. Enligt en kille så både klädde jag mig som en hora, och såg ut som en + att jag knullade runt. Han såg mig en gång. Och därför trodde han att han kände mig, tydligen. Men precis som du sa, det är bara avundsjuka människor. Om tjejer snackar om dig, är dom bara fulla med skit och mår dåligt för att dom inte kan få dig! Men fortsätt såhär. Grym blogg btw! / M.

2009-07-19 @ 02:23:02
URL: http://mdahlqvist.blogg.se/
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

tycker 20 pers är väligt mycket även för nån som är typ 23..

2009-07-21 @ 00:56:31
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: lina

du ska skita i rykten ! men ska inte tro på allt skit snack utan prata m personen ist ! bra skrivet också , fortsätt såhära , puss på dig :)

2009-07-25 @ 17:47:10
URL: http://massalina.blogg.se/
Postat av: Lina

du ska skita i rykten ! men ska inte tro på allt skit snack utan prata m personen ist ! bra skrivet också , fortsätt såhära , puss på dig :)

2009-07-25 @ 17:49:06
URL: http://massalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0