Filmkväll

Sebbe ringde mig idag och tvingade mig kolla på film med han. Nejrå, men åkte dit iaf.
Vi käka pizza sen såg vi The Haunting. Riktigt läskig film.
Sebbe ville inte att jag skulle åka hem, för han tror på sånt! aja.

Jag tror verkligen inte så sånna övernaturliga saker. Dem säger att detta är baserat på en verklig händelse.
MY ass, klart detta inet har hänt i vekligheten! Tror inte att den exorsistenfilmen är verklig heller. Även om dem säger att det är baserat på en verklig händelse.
Det är ju bara människor som blivit psykisktstörda.
Eller tror ni på sånt ?



Exorcism of Emily Rose

Kommentarer
Postat av: Lina!

Kolla gärna in bloggen så är du gullig!

Gärna en kommentar!

2009-10-05 @ 14:35:29
URL: http://saraliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att klassas som "Baserat på en verklig händelse" räcker det i princip med att huset har funnits. För ingen kan bevisa att det inte har hänt. RÄTT töntigt :P

2009-10-05 @ 17:12:12
Postat av: :)

exakt, det räcker att en liten del av filmen är sant, då klassas den som verklighetsbaserad. eller att EN enda lite puttesak, typ en bil eller ett hus som använts till filmen fuunits på riktigt.

2009-10-05 @ 17:36:34
Postat av: DAVID

fan the hauting in connecticut är galen

2009-10-06 @ 19:28:24
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0