Trädgårn vs Golfbanan

Igår var ju ute på trädgårn(uteställe i gbg). Det var kick off för alla studenter i göteborg.
Ganska mycket folk, men fan va det är tråkigt på trädgårn. Det är så himla stort!! Sen var det grymt dålig musik=/
och stället var fullt av japaner ?! :S

jag gick till dj:n och önskade lite guetta eller gaga. Men han sa, "neh jag har inte sånt". Han spelade bara funk och hip hop :S va är det för musik lixom!?

Fibes oh fibes va där och spelade, för er som vet vilka det är. Visste inte jag iaf.

Men idag har jag varit ute på golfbanan, det är så underbart när man är bakis =)
Vädret var med undebrart! LOVE <3

Kommentarer
Postat av: L.C

Guetta med kelly, "When Love Takes Over" Ska det va!:D

2009-09-19 @ 16:00:51
URL: http://leonardcamitz.blogg.se/
Postat av: Simon

Fibes, oh Fibes är ju svinbra :D

2009-09-19 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0