Fy fan

Var hos Tandläkaren idag...
Har haft en visdomstand som växt lite snett.. Typ Rakt in i min kind...
Så gick dit idag... Fick rycka ut den, va inet ens förberedd på det!

Men men, bedövningen va strak, så det gjorde inte så ont...
Han tog en stålgrej och började vricka på tanden så den skulle bli lös, fy fan va det lät, kändes som tanden satt uppe i hjärnan!

Sen tog han tången och drog som fan.. Sen va den ute!
Kollade på tanden och shiit va lång den va... Roten va ju typ 1,5 cm. haha.

VARNING FÖR ÄCKLIG BILD!

Kommentarer
Postat av: luss

blir GAALEEN!! aldrig i livet vill jag höra hur min tand typ löser pà sig :S hahaha ;) bra blogg!!

2010-04-16 @ 17:34:14
Postat av: Mormor

Stackars dig. Jag får ångest bara av att läsa om det.

Kram!

2010-04-16 @ 18:21:47
Postat av: michelle

vafan jag drog ut min visdomstand för ett tag sen med, de kändes inget alls men jag va så inte alls förberedd på de heller :S och de låter verkligen äckligt när de vickar på den min satt asfast med.. :D och de kändes som den satt upp i hjärnan ja :D men en tand mindre men inte olyckligare för det ;)

2010-04-16 @ 18:58:38
URL: http://michelleelm.devote.se
Postat av: olle

stackars gaylord, och när ska du lära dej att skriva inte, och inte "inet" som du vanligtvis skriver?! Dyslexi.se eller?

2010-04-18 @ 04:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0