Barca bilder

Här kommer lite mer bilder ifrån resan!

Känner jag dom?! Satte mig iaf vid sätterna bakom som lyckligtvis var tomma ^^

Tog en drink på flygplatsen, förväntansfull


Gatan vi bodde på i Barcelona. Marques de Barbera



PÅ g till stranden

PÅ G till Restaurangen


Första förfesten i lägenheten ed några tjejer :P



Tappade bort detta linnet på väg till standen en dag :(
Så R.I.P mitt oranga linne


Strandbilderna får komma i ett inlägg för sig själv... Nader har inte lagt upp dom på facebook typ :P

Nu ska jag jobba på gretas, känner mig jättetrött :( Får se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygga bilder, du kansek såg Kenza när du var där =D

2010-08-08 @ 00:05:30
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0