Fixa läppar. Bra eller inte?!

Vad tycker ni om att fixa sina läppar?!
Alltså förstora dom...

Jag tycker att personer som har dåligt självförtroende över att dom har för små läppar kan förstora om dom vill.
Men att göra det bara för att ha "stora läppar" tycker jag bara är fult.
Man ser ju inte äkta ut, ser bara patetiskt ut, därför tycker jag det är synd att stora bloggare som Rahlenfeldt, Gaybloggen, bobby och Kissie m.m. ska förstora sina. Tror många kommer ta efter dom.

Haha, så om några år kaske alla går runt och ser ut som ankor?! Jag hoppas verkligen inte det.


Jag och Amir. Goes biglips. Har inget emot Amir, han är hur skön som helst. Synd bara att han som har så många läsare och kan påverka folk på olika sätt väljer att förstora läpparna sådär.
 
Rahlenfeldt senaste ingrepp. OMG


Robin-Anka-Sweden


Kommentarer
Postat av: hanna neijman

Det är ju snyggt, bara det inte blir för mycket. Rahlenfeldt passar i stora läppar! Riktigt hett på honom. Men amir, njaaa ;/



Haha söt du är! :)

2010-08-12 @ 16:03:11
URL: http://www.hannaneijmann.devote.se
Postat av: Rasmus

Men du. Omg under ingreppet ja. Det är svullnad och lägger sig inom ett par dagar. Christoffer vill nog inte se ut som en anka, han justerar bara. Du ska se att hans läppar blir ännu mer perfekta och lite fylligare. Kissie är en historia för sig...

2010-08-12 @ 16:11:58
Postat av: Alex

Haha, det är inte okey att fixa läpparna i vilket fall. Tyder bara på dålig självkänsla.

Hhahaha , men du passade fan i det i den nedersta bilden hahah ;)

2010-08-12 @ 16:24:57
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: abbeh

robin du ska inte göra det du passar inte i det

2010-08-16 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0