Miss the sun

Faaan Augusti! Vilken skitmånad... Brukar ju vara så härliga dagar i Augusti, detta året har månaden varit sjukt kass!

Saknar Barcelona, gick in på Circuits hemsida, dom hade lagt upp bilder ifrån festerna.

Jag var på dessa tre:

Söndagen - Apollo... Gillade inte denna klubben så mycket, sjukt trångt och varmt, killarna där va så stora också!


Dboy - La Madame. Denna klubben var vi på första gången jag var i Barcelona. Sjukt bra klubb, massa snygga killar. Jag syns på bilden. hahaha!


Oshum. Shit vilken kväll! Miss it soo. Bilden är bara en del av dansgolvet, var typ 5 000 pers där.
Jag syns även på denna bilden. haha.


But with that moon in the sky
Who wants to be alone
And when the stars shine so bright
Who wants to be alone



Denna veckan ska jag TRÄNA! WIIIII. Sen blir det jobb i helgen med. Ser fram emot min lön för denna månaden, kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: längtar!!

när kommer resten av bilderna från resan :)? du skulle lägga upp dem i ett eget inlägg sa du :)

2010-08-16 @ 20:43:32
Postat av: Robin

Ja dom kommer när jag fått bilderna... haha

2010-08-16 @ 22:15:13
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ser dig tyvärr inte =(

Jag tycker inte den här månaden har vart bra heller =/

2010-08-17 @ 23:22:45
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0