Måste töja magsäcken

När man var liten var julklapparna viktigast, nu har jag funderat på vad jag mest ser fram emot på julafton.
Det är ju såklart stämmningen och att träffa släkten. Men maten är ju det man njuter av mest!

Man äter så sjukt mycket på julen, Julbord, gröt, massa godis osv...
Har redan börjat töja ut min matsäck så jag får plats med så mycket som möjligt! =)


För övrigt mår jag bra... Är väldigt glad faktist, känns så skönt när det finns så mycket att se fram emot.
24 dec - Julafton
26 dec - Personalfest på Gretas o vidare till Luckan
31 dec - Nyår (Ska iosf jobba, men kan bli kul det med)
6-11 jan - Rom med Bea, Nader o Patrik
11-15 feb - STHLM och Gaygalan
Maj - Paris

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägger du upp så få bilder och så få lättklädda bilder nu förtiden..? Och varför skriver du så tråkigt, skriv lite sexigare!!

2010-12-21 @ 21:14:49
Postat av: Anonym

eller hur!

visa upp dig annars läser ingen föstår du väl...

2010-12-22 @ 13:00:26
Postat av: SingelTjejen

God Jul o Gott Nytt År! :D

2010-12-23 @ 13:06:32
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Jeg

Godt nyttår! :D:D

2010-12-28 @ 18:11:40
URL: http://foralldel.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0