Bra blogg ?!

Fick nyss ett meddelande på bdb:


jag måste bara säga detta ..
jag har suttit och läst din blogg i över 1½ timma nu, och
dt går knappt sluta läsa.
du har nog den mest intressanta & roligaste bloggen jag läst
under det senaste året iaf.
du kanske inte bryr dig så mkt om vad jag säger, men ville
bara berätta hur bra blogg du har !
jag tänker ju lugnt fortsätta läsa din blogg, det är
ett måste enligt mig !



Många som gillar min blogg har jag märkt. Tycker att den är intressant osv.
Det är kul att höra!
Fast jag förstår inte riktigt varför?! Så jätteintressanta inlägg tycker jag inte att jag gör.
Men men, ska fortsätta som jag gör, om inte bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag gillar också din blogg, du har korta och konsisa inlägg, det gillar jag.. Inga långa onödiga utläggningar om din egen uppfattning om gatustenars betydelse när du väljer färg på skosnören som du ska limma fast på inbjudningskort och annat crap som ingen bryr sig om. Du skriver det viktigaste och inget annat! DET gillar jag!

Och jag som en väldigt lat person så vill ha allt enkelt, ja vill se det som en glädje att få läsa en blogg och om det då är för långa inlägg så blir det till ett måste och så slutar ja läsa, och det vill ja ju inte när det finns bloggar och bloggare som jag gillar. Så fortsätt med din blogg, du gör skillnad!(förgyller mina lektioner till att börja med! <3)

2010-03-01 @ 00:26:55
Postat av: jennifer

så lägger du ut dt jag skrev ... låter ju värsta mesigt, men sant. & jag håller med han som skrev innan mig, att du skriver det viktigaste och inte bara massa småsaker . fortsätt såhär, din blogg blir verkligen bättre o bättre hela tiden! :)

2010-03-01 @ 00:39:58
Postat av: Veronica

härligt :D. fin blogg!

2010-03-01 @ 00:58:28
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Veronica

härligt :D. fin blogg!

2010-03-01 @ 00:58:29
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag håller med din blogg är bra! :)

2010-03-01 @ 09:36:43
Postat av: Anonym

din blogg är grym ;) mend vafan uppdatera mera:D

2010-03-01 @ 11:14:27
Postat av: erik

din blogg är skitbra, men behövs mer tips o sånt på smink o hår till tex killar som väldigt nyfikna och oerfarna och vill köra samma stil som dig, det är en av anledningarna därför jag följer dina sköna blogg, för jag älskar din stil!

2010-03-01 @ 12:11:49
Postat av: izabelle

håller med de andra här, din blogg är bra, korta intressanta inlägg, det är skitroligt att läsa! men de enda minus är nog att jag som så många andra kanske tycker att du borde uppdatera lite oftare?:)

din blogg är skoj iaf, keep it up (Y) :)

2010-03-01 @ 17:28:45
Postat av: Anonym

håller med dem andra. Det hade inte varit fel att uppdatera oftare =)

2010-03-01 @ 17:45:44
Postat av: tycker han uppdaterar bra ^^!! bloggen är superbra

2010-03-02 @ 19:05:04
Postat av: lussan

tykcer han har bra updatering, bloggen är superbra!!

robin du har stil <3<3<3<3<3<3

2010-03-02 @ 19:07:52
Postat av: olle

du är bög!

2010-03-08 @ 20:44:52
Postat av: Carran

Din blogg e super Robin:)

2011-04-13 @ 19:06:51
URL: http://fincarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0