Melodifestivalen del 3 i GBG

Jag har "tjuvlyssnat" på låtarna!

Först ut är Alcazar... Hoppades på att deras låt skulle vara lika bra som "stay the night"... För jag är fortfarande så irriterad att den inte vann i fjol.. Sjukt bra!
Men denna låten var inte lika bra... Första gången jag hörde "stay the night" så älskade jag den. Nu kände jag inget spec när jag hörde nya "headlines"...

Snygga som vanligt

Sen var det Elin Lanto och Darin som var lite intressanta.. Elins "doctor doctor" lät rätt så bra :D
Darins låt va lung, men han har fin röst.

Sen var det en låt som jag tyckte verkade grym! - Kom med Tomiteij... Fart i låten.. Får se hur det låter LIVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0