Tvn har underhållt mig idag

Sjukt mycket bra på TV idag!

Har ni sett programmet "halv åtta hos mig" som går på 4an? Det är jättekul att titta på tycker jag.
4 människor som aldirg träfftas innan träffas 4 dagar i rad. Så får dom varsin dag att vara värdar, lagar trerättres middag, sedan sätter gästerna betyg! =)

Efter det började idrottsgalan! Det va kul... Helena Jonsson fick Jerring-priset! Nice.. Hoppas hon tar OS-guld nu i Februari med!

Under tiden det var missade man Simon och Thommas och Grannfejden.. menmen.

Sen var det dags för paradise hotell! Där Katja fick lämna huset... Lite synd! Men min farovit Jackie är kvar iaf =)


Kommentarer
Postat av: anna lind

idiot vafan svslöjjade duu föör din neger

2010-01-19 @ 17:13:56
Postat av: carl

jackie vinner PH

2010-01-19 @ 18:10:08
Postat av: Lajnus

va inte så säker på det, alla säger olika :P

2010-01-19 @ 21:46:12
URL: http://mrlinuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jackie är så falsk va!

2010-01-21 @ 12:00:18
Postat av: Jennifer

Det verkar vara en trend att se PH, det känns som att alla gör det. Inklusive mig själv.

Postat av: din mamma

jackie vinner , laddat ner i förväg å sätt

2010-01-23 @ 12:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0