Vilken natt!

Vi söp oss riktigt fulla på hotellet! Sen skulle vi till zipper, hoppar in i taxin, sen va vi där!
Men patrik var tydligen för full, berättade snällt att vi går en sväng o dricker lite, sen kommer vi tillbaka, men han dissa oss igen!
Sa åt vakten att han är riktigt jävla dum i huvudet, sen gick vi! HATA zipper. hihi.

Då träffa vi istället Per-Robin! Han tog oss till STUREKOMPANIET! Vi gick före alla i kön, för han är ganska känd i sthlms uteliv.

På Sturekompaniet han jag med att dansa med "Baren-Meral" och "paradie-Daphne 2006"..
Jag sa till Peter Magnusson (hey baberiba) att jag älska honom..
Huum jag skrek åt Andreas Carlsson (idol-jury) och jag försökte ragga upp Elin Kling!

Men Elin Kling var en jävla bitch! Blää på henne! HIHI

Mitt fina halsband gick sönder, tror det va Meral spm gjorde sönder det =/ hahahaha!

Hur vi kom till hotellet vet jag inte, jag blev utsläng iaf! Eller inte utsläng, men nån tjej sa att jag skulle ut, så jag gick fort som fan, ville inte hon skulle dra ut mig! AJA:

KUL va det iaf. HIHIHI... Snart fest igen ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad kul det lät, vill också!!

2010-01-31 @ 17:44:21
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Linnea

vrf ville inte elin kling? :P hhe

2010-01-31 @ 19:28:54
Postat av: norsk

Hei

ville bare si at du var søt : )

- gutt 19

2010-01-31 @ 23:54:07
Postat av: Anonym

herre gud vad patetiskt.. skryter om att man har varit på sturekompaniet och dansat med baren-meral.. HAHAH!! snälla. det märks att du e från göteborg.

2010-02-01 @ 11:16:28
Postat av: Anonym

håller med föregående...

haha

att skryta om att man fick gå före i kön till sture

och namedroppa alla "halvkändisar" man träffat där

är lite smått patetiskt faktist :D

märks att du är från Göteborg som sagt

2010-02-01 @ 12:41:57
Postat av: Robin-of-sweden

Om ni tycker att jag skryter så får ni göra det :) Är inte så jätteseriös.. och jag har stött på väldigt många kändisar tidigare... Så är inget nytt för mig... Villle bara skriva ett roligt inlägg. pusss

2010-02-01 @ 13:25:14
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Alex

Tycker ditt inlägg var skit kul, och underhållande.

:D



Ni andra idioter kan ju strunta i att kommentera om ni inte kan skriva varken namn eller har något positivt att säga. Det är Robins blogg och sen var det roliga detaljer, har ni ingen humor eller?

2010-02-01 @ 14:17:04
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Niklas

Vafan Robin! Nu när jag hittat hit av okänd anledning är jag besviken att ni var för fulla för Zipper! Hade ju varit toktrevligt att stöta på en annan människa från Ale där ju! ;)

2010-02-02 @ 09:17:53
Postat av: FOFSWEDEN

ALLA SOM SÄGER ATT DU NAMEDROPPAR KÄNDISAR ÄR BARA AVUNDSJUKA OCH SER UT SOM TROLL!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-02-02 @ 11:16:29
Postat av: Anonym

Snygg blogg:)!!

2010-11-18 @ 22:04:26
URL: http://psychobittch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0