Hiss - Diss

Hiss - Maria Montazami
Asså hur underbar är inte den människan?! Så kul med säsong 3 på SHF och kollar just nu på "24 timmar" där hon bor tsm med Anna Book i ett stort hus i 24 tim. Jag vill med bo med Maria! hahaha..
Men jag har iaf träffat henne!


Hiss - Solarium
Jag har börjat med att sola 2 ggr i veckan nu! Har gjort det kanske 2 månader nu. Det gör stor skillnad.. Känner mig riktigt brun nu. När jag träffade Sebbe förra veckan så fråga han varför jag hade så mycket solpuder på mig. Grejen va att jag inet hade nått smink på mig. Haha.. Blev jätteglad :D

Hiss - Timmy
Som sa till mig att göra en hiss och diss lista... Tacka honom haha http://tessmo.blogg.se/ 



Diss - Vägarbeten
Jag pallar inte, dom håller på att bygga om vägen till motorväg, arbetet började för typ 1,5 år sedan. Så ganska trött på det nu. Det värsta är att det är inte klart förens 2012. Då bor jag säkert inte ens kvar här.
Ibland kan det ta nästan 1 timma att komma hem, om man åker vid 17 tiden. (Bildas massa köer)


Diss - Halebop-reklamerna
Finns det någon tråkigare reklam... Men tror nog deras tanke är att det ska va så dålligt så att det blir bra. Men njaaa... Tycker bara dom är konstiga och sjuka. Svart-vita bilder oxå.. palla

Diss - Misslyckade tatueringar
Tycker det är så fult när men ser någon med en ful tatuering! Lixom det är inget man kan ta av sig, så man måste verkligen se till att man inte ångrar sig... Jag vill tatuera mig, men vågar inte pga att man kan ångra sig XD haha.

HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Rååbert

HISS till Montazami. Håller helt med! Blev galet avundsjuk nu när jag fick se att du träffat underbara Maria!!

2010-11-18 @ 09:20:07
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0